4 komentāri
Gals lielveikalu ērai? Uzņēmums: divkāršojies to Latvijas iedzīvotāju skaits, kuri pārtiku pērk internetā
Publicitātes foto

Kā Rīgā, tā ārpus galvaspilsētas strauji pieaug to cilvēku skaits, kuri vairs nevēlas mīņāties rindās, bet izvēlas arī pārtiku pasūtīt internetā ar piegādi mājās. Kā Skaties.lv ziņo populāra interneta lielveikala pārstāvji, gada griezumā pasūtījumu skaits dubultojies, līdz ar ko uzņēmums nolēmis paplašināt sadarbību ar pasta un loģistikas uzņēmumu.

”Salīdzinājumā ar pagājušo gadu, klientu loks ir audzis un pirkumu skaits ir divkāršojies,” Skaties.lv atklāj kompānijas ”NuKo” mārketinga vadītājs Rolands Dzenis.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kā uzsver Dzenis, jau sen par mītu kļuvis pieņēmums, ka, ja vēlies pārtiku pirkt internetā, jāsapērk pilns ledusskapis, citādi nebūs izdevīgi. Pasūtījumam nav “minimālās summas”, lai to pilnīgi bez maksas piegādātu līdz pat namdurvīm. Proti, kurjers laipni nogādās klientam pat piena paku.

Interesanti, ka pārtikas pasūtīšana internetā nav tikai rīdzinieku izprieca – reģionos tā ir ne mazāk aktuāla, jo daudzi produkti vietējos veikalos nav pieejami, turklāt ļaudis sāk rēķināt, ka ērtāk un lētāk pasūtīt, lai pirkumu maisu atved kurjers, ne tērēt savu laiku un benzīnu, dodoties uz rajona centru pašam.

Pasūtot interneta lielveikalā preces, tās iespējams saņemt jebkur Latvijā. “Kurjers preci ved uz vistālākajiem lauku nostūriem. Jā, arī uz Zilupi vai Nīcas pagastu,” bažas kliedē Dzenis.

Šī ir jauna tendence visā pasaulē – arvien vairāk cilvēku iepērkas internetā, ietaupot laiku, ko ierasts pavadīt, mīņājoties pie kasēm veikalos.

E-komercijas tirgus pasaulē strauji attīstās, un arī Baltijā ir vērojams tā pieaugums vidēji par 30% gadā. Arī pārtikas piegāde uz mājām kļūst arvien populārāka, šāda tendence spilgti redzama arī Latvijas tirgū.

Piegāžu uzņēmums prognozē, ka tuvāko piecu gadu laikā internetā veikto pirkumu skaits varētu trīskāršoties un pircēji arvien vairāk mainīs paradumus, arī ikdienas un pirmās nepieciešamības preces pasūtot internetveikalos.

Saņem notifkācijas par jaunākajām ziņām! Izvēlies ziņas, izklaide vai abus!
Kas ir notifikācijas?

TOP komentāri

  • ss
    +7 +7 0

    ss

    noteikti divkāršojies:))))))))))))))))))))))))) Pirms 5 gadiem pirka 300 cilvēku, tagad 600. Lielveikali ar savu 500 000 cilvēku apgrozījumu mēnesī var slēgties ciet...
  • Lāsma
    +5 +5 0

    Lāsma

    Nu dažiem, kam tālu līdz veikalam vai vietējā veikalā ierobežota izvēle, šis iespējams ir risinājums.
  • Zoija

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 1

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl