“Slepenā klienta” pētījums: Baltijas valstīs labākā klientu apkalpošanas kvalitāte ir Lietuvas bankās

1 komentārs
“Slepenā klienta” pētījums: Baltijas valstīs labākā klientu apkalpošanas kvalitāte ir Lietuvas bankās
AFP/SCANPIX

Starp Baltijas valstu bankām labākā klientu apkalpošanas kvalitāte ir Lietuvas bankās, liecina uzņēmuma “Dive” veiktā pētījuma dati.

Pētījumā, kas veikts “slepenā klienta” vizītēs, klientu apkalpošanas kvalitāte Lietuvā novērtēta ar 86,7% no maksimāli iespējamiem 100%. Vienlaikus Latvijas bankās klientu apkalpošanas kvalitāte novērtēta ar 73,5%, bet Igaunijas bankās – ar 71,8%.

Pētījuma autori norāda, ka jau vairākus gadus pēc kārtas Baltijas valstu bankas augstākos rezultātus uzrāda tādos kritērijos kā filiāļu vide, darbinieku izskats, kā arī darbinieku komunikācijas prasmes. Šogad lielāka uzmanība vizītēs pievērsta pārdošanas un risinājuma piedāvāšanas iemaņām.

Minētais pētījums veikts 2019.gada nogalē. Tajā veiktas 150 “slepenā klienta” vizītes pētījumā iekļauto banku filiālēs. To laikā, pēc vienotas metodoloģijas un pēc identiskiem kritērijiem, vērtēta banku filiāļu vide, darbinieku izskats, profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, spēja klientam piedāvāt viņam piemērotāko pakalpojumu un citi parametri.