Daļai “Luminor” klientu traucēta internetbankas un mobilās bankas darbība

1 komentārs
Daļai “Luminor” klientu traucēta internetbankas un mobilās bankas darbība
VLADISLVS PROŠKINS, F64

Daļai “Luminor” klientu ceturtdien Latvijā traucēta internetbankas un mobilās bankas darbība, aģentūrai LETA apstiprināja bankā.

Bankā norādīja, ka tehnisku iemeslu dēļ bijušajiem DNB klientiem ceturtdien ir traucēta internetbankas un mobilās bankas darbība, kā arī nedarbojas naudas iemaksa bankomātos.

Tikmēr maksājumi ar karti, kā arī naudas izmaksa no bankomātiem norit ierastajā kārtībā.

Vienlaikus bankā atzīmēja, ka aktīvi tiek strādāts pie tehnisko problēmu novēršanas.

“Šobrīd tiek strādāts, lai pilnībā atjaunotu ietekmēto sistēmu darbību. Kolīdz tā būs atjaunota, informācija tiks publicēta mājaslapā www.luminor.lv un “Luminor” sociālajos tīklos,” minēja bankā.

Bankā ari piebilda, ka norēķini ar karti tirdzniecības vietās un internetā, kā arī naudas izmaksa bankomātos darbojas kā vienmēr. Tāpat arī bijušajiem “Nordea” klientiem internetbankas darbība un maksājumi norit ierastajā kārtībā.

Jau vēstīts, ka 2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka “Nordea Bank” un DNB apvienotā banka “Luminor Bank”, savukārt 2019.gada janvāra sākumā tika pabeigta Baltijas valstīs strādājošo “Luminor Bank” pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā.

Pēc aktīvu apmēra “Luminor Bank” filiāle Latvijā ir otra lielākā bankā Latvijā.