Edgars Kots iecelts “Dienas Mediju” valdē

Komentāri
Edgars Kots iecelts “Dienas Mediju” valdē
Foto: LETA

Ir notikušas izmaiņas SIA “Dienas Mediji” valdē. Jānis Ogsts, kas līdz šim darbojās “Dienas Mediju” valdē, ir savu amatu atstājis un viņa vietā 29.septembrī ir stājies Edgars Kots, kura viens no šobrīd ieņemamajiem amatiem ir valdes priekšsēdētāja vieta AS “Diena”.

SIA “Dienas Mediji” ir AS “Diena” grupā ietilpstošs uzņēmums, kura pamatdarbības veids ir laikraksta “Diena” un žurnāla “KDi” izdošana, kā arī interneta portāla “diena.lv” uzturēšana.

Pēc “Lursoft” pieejamās informācijas 2013. gadā “Diena Mediji” ir strādājis ar 2,79 milj. lielu apgrozījumu, salīdzinoši ar 2012. gadu, tas ir samazinājies, kas varētu būt skaidrojams ar negatīvajām tendencēm drukātās preses tirgū. Jāpiemin arī to, ka “Lursoft”, sadarbībā ar “Capitalia”, “Dienas Medijus” novērtējuši 1,33 milj. EUR vērtībā.

Aizvadītajā nedēļā iznācis pēdējais “Dienas žurnālu” izdotais izdevums “Dienas ēdieni”, kā arī, visticamāk, ar nākamo gadu netiks izdots žurnāls “Playboy”. Tāpat arī atklātībā nonākusi informācija,ka AS “Diena” jaunā atrašanās vieta drīzumā būs Andrejostas ielā 2, kas pieder ar Andri Šķēli un Aināru Šleseru saistītiem uzņēmējiem.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl