Komentāri
Dienas Biznesu un Dienas Žurnālus pārņem Maršāns un Svārpstons
Foto: LETA

Akciju sabiedrības Diena paspārnē esošos uzņēmumus Dienas Bizness un Dienas Žurnāli iegādājušies divi šā koncerna ilggadējie padomes locekļi – Jānis Maršāns un Jānis Svārpstons.

Kā liecina laikraksta mājaslapā publicētā informācija, Maršānam un Svārpstonam vienādās daļās piederošais uzņēmums SIA SM Investīcijas darījumu noslēdzis 17. novembrī.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Darījuma summa netiek atklāta. Paziņojumā jaunie īpašnieki pauduši viedokli, ka laikrakstā Dienas Bizness un izdevniecībā Dienas Žurnāli saskata izaugsmes potenciālu. Abi uzņēmēji norāda, ka šie mediji ir sabiedrībā labi novērtēti un atzīti, tāpēc, rodoties šādai iespējai, tika īstenots to iegādes darījums.

Tiek ziņots, ka par Dienas Biznesa valdes priekšsēdētāju ir kļuvis Jānis Maršāns, bet Dienas Žurnāli valdē turpmāk darbosies Jānis Maršāns un Inga Gorbunova. Visi laikraksti un žurnāli turpinās darbu ierakstā režīmā.

Jānis Maršāns plašākai sabiedrībai pazīstams kā Satiksmes ministrijas valsts sekretārs laikā, kad to vadīja Ainārs Šlesers, savukārt Jānis Svārpstons pildījis Kempmayer valdes locekļa pienākumus un bijis viens no apsūdzētajiem tā dēvētajā Digitālgeitā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl