“Citro” apņēmies pakāpeniski atteikties no sprostos dētām vistu olām

1 komentārs
“Citro” apņēmies pakāpeniski atteikties no sprostos dētām vistu olām
AFP/SCANPIX

Latvijas uzņēmumu apvienība SIA “Latvian Retail Management”, kas pārstāv mazumtirdzniecības veikalu tīklu “Citro”, līdz 2025.gadam plāno pakāpeniski atteikties no sprostos turētu dējējvistu olu tirdzniecības, liecina paziņojums “Citro” mājaslapā.

Tajā teikts, ka pašreiz ir sākts pārejas process, par šī plāna īstenošanu veicot pārrunas ar visiem uzņēmuma apvienības “Latvian Retail Management” sadarbības partneriem un piegādātājiem.

Lasi vēl: “Balticovo” plāno teju trīskāršot Latvijā ražoto ārpus sprosta dējējvistu olu apmēru

Lai sasniegtu mērķi “Latvian Retail Management” šogad noslēdzis vairākus jaunus sadarbības līgumus ar vietējiem vistu olu ražotājiem un zemnieku saimniecībām par ārpus sprostiem turētu dējējvistu olu, kā arī bioloģiski sertificētu olu iekļaušanu “Citro” tirdzniecības tīkla sortimentā.

“Mēs apzināmies, ka pārejas process uz ārpus sprostiem turētu dējējvistu olu ieviešanu sortimentā būs mērķtiecīgs un pakāpenisks darbs ar partneriem un piegādātājiem. Taču mēs esam apņēmības pilni īstenot šo soli, nodrošinot mūsu pircējiem augstvērtīgus un augstas kvalitātes produktus, kas audzēti un ražoti šeit Latvijā, ievērojot mūsdienīgus dzīvnieku labturības principus un cieņpilnu attieksmi,” pauda “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Latvijas uzņēmumu apvienībā “Latvian Retail Management” ir mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “Lekon” un SIA “AA&CO”. Uzņēmumu apvienība pārstāv “Citro” un “Eldo” zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

“Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

Uzņēmums “Latvian Retail Management” reģistrēts 2018.gada beigās, un tā pamatkapitāls ir 51 000 eiro. 2019.gadā “Latvian Retail Management” strādāja ar 7,154 miljonu eiro apgrozījumu un 205 869 eiro peļņu.

1 komentārs