“Cēsu alus” no “Orkla Latvija” iegādāsies ūdens zīmolu “Everest”

0 Komentāru
“Cēsu alus” no “Orkla Latvija” iegādāsies ūdens zīmolu “Everest”
PUBLICITĀTES FOTO

Alus darītava un dzērienu ražošanas uzņēmums “Cēsu alus” noslēgusi darījumu ar “Orkla Latvija” par ūdens zīmola “Everest” pārdošanu – darījums paredz zīmola un arī ūdens ražošanas iekārtu pāriešanu “Cēsu alus” īpašumā, informēja kompānijā.

Ūdens zīmols “Everest” tagad papildinās “Cēsu alus” produktu portfeli, nākotnē plānota zīmola attīstība un jaunu produktu izstrāde.

Eva Sietiņsone, AS ”Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja

“”Cēsu alus” ilgtermiņa stratēģijas mērķis ir daudzveidīgu dzērienu ražotnes attīstība, ar fokusu uz paplašināšanos bezalkoholisko dzērienu segmentā. Dzeramā ūdens tirgus turpina attīstīties, tāpat arī veselīga dzīvesveida tendences kļūst arvien populārākas un mēs saskatām potenciālu, paplašinot mūsu produktu portfeli un attīstot dzeramā ūdens zīmolu ”Everest”. Mēs parūpēsimies par to, lai pircējiem būtu pieejams augstas kvalitātes dzeramais ūdens un nākotnē radīsim inovatīvus produktus ūdens segmentā.”

“Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons norādīja, ka “Orkla Latvija” paspārnē tiek attīstīti vairāki desmiti dažādi zīmoli, lielākā daļa no tiem pārtikas produktu, uzkodu un saldumu kategorijās, kas arī ir prioritāte, kuru kompānija vēlas stiprināt un attīstīt.

Toms Didrihsons, “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs

“Šobrīd mūsu uzmanības centrā ir aktīvs starts jaunajā ”Laimas” ražotnē Ādažos, topošās Skandināvijā modernākās cepumu un vafeļu ražotnes ”Selga” Ādažos attīstība, kā arī svarīgu ilgtspējas lēmumu pieņemšana, nododot spēcīgo ūdens zīmolu ”Everest” šīs kategorijas profesionāļu rokās.”

Šobrīd Konkurences padomei iesniegts ziņojums, un darījuma noslēgšana plānota pēc tā izskatīšanas un apstiprināšanas Konkurences padomē. Ūdens zīmola “Everest” iegādes darījums tiks pabeigts pēc ziņojuma izskatīšanas un atļaujas saņemšanas no Konkurences padomes. Darījuma summa ir konfidenciāla.

Dzeramais ūdens “Everest” Latvijas tirgū ir pieejams kopš 1997. gada.

“Lursoft” informācija liecina, ka SIA “Orkla Latvija” pērn strādāja ar 103,31 miljona eiro apgrozījumu un peļņu 5,1 miljona eiro apmērā. Latvijā “Orkla” pārstāv un attīsta “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Latplanta” un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”.

Savukārt “Cēsu alus” pērn strādāja ar 62,167 miljonu eiro apgrozījumu un 3,572 miljonu eiro lielu peļņu. “Cēsu alus” kapitālā 99% pieder Somijas koncernam “Olvi”.

0 Komentāru