“Cēsu alus” ieguvis alus zīmola “Corona” pārdošanas tiesības Latvijā

0 Komentāru
“Cēsu alus” ieguvis alus zīmola “Corona” pārdošanas tiesības Latvijā
PUBLICITĀTES FOTO

Alus darītava ”Cēsu alus” ir noslēgusi sadarbības līgumu ar pasaulē lielāko alus darītāju “AB InBev” par tiesībām Latvijā pārdot pasaulē populāro “Corona” alu no 2022. gada 1. janvāra, informēja kompānijā.

Uzņēmumā atgādina, ka zīmola “Corona” alus ir pasaulē visvairāk eksportētais Meksikas alus stikla pudelēs, ko pārdod vairāk nekā 180 valstīs, un tas ir ieguvis pasaules slavu ar savu pasniegšanas veidu kopā ar laima šķēli. “Corona” pārdošanas apjomi pēdējā pusgada laikā Latvijā ir dubultojušies.

Eva Sietiņsone, “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja

“Apvienojot “Corona” alus zīmola spēku un “Cēsu alus” plašo pārdošanas tīklu, esam kļuvuši par spēcīgu sadarbības partneri Latvijā. Šī sadarbība ļaus bagātināt Latvijas alus tirgu un sniegs lielu pievienoto vērtību mūsu produktu portfelim. “Corona” alus ir īpaši iecienīts arī restorānos un bāros, un mēs saredzam tā attīstības potenciālu HoReCa sektorā.”

“AB InBev” ir pasaulē lielākā alus darītava, kas brūvē vairāk nekā 25% no visa pasaulē saražotā alus. 2020. gadā tā pārdeva 53 miljardus litru alus un lepojas ar vairāk kā 500 zīmolu portfeli, kuru vidū ir tādi zīmoli kā “Corona”, “Budweiser”, “Stella” “Artois”, “Leffe”, “Becks” un “Hoegaarden”.

Ljuba Poutnikova, “AB InBev” reģiona vadītāja Baltijas valstīs

“Uzņēmuma “AB InBev” vārdā vēlos paust lielu gandarījumu par iespēju sadarboties ar spēcīgākajiem dzērienu ražotājiem Baltijas valstīs – un Latvijā tā viennozīmīgi ir “Cēsu alus” darītava. “Cēsu alum” ir profesionāls un spēcīgi attīstīts pārdošanas tīkls, kā arī uzņēmums pilnībā pārzina vietējo alus tirgu. Šīs ir priekšrocības, kas ļāva mums veikt labāko izvēli sadarbībai, lai veicinātu “Corona” zīmola attīstību Latvijā.”

“Cēsu alus” līdz šim Latvijā ir pārstāvējis starptautiski atzītu alus zīmolu “Warsteiner”, un no 2022.gada janvāra produktu portfeli papildinās arī Meksikas alus zīmols “Corona”.

“Cēsu alus” pērn pārdeva 70,8 miljonus litru dzērienu, no kuriem vairāk nekā 60% veidoja alus.

“Cēsu alus” pērn strādāja ar 62,167 miljonu eiro apgrozījumu un 3,572 miljonu eiro lielu peļņu. “Cēsu alus” kapitālā 99% pieder Somijas koncernam “Olvi”.

0 Komentāru