Banānu “drudzis” sociālajos tīklos

1 komentārs
Banānu “drudzis” sociālajos tīklos
Attēlam ir ilustratīva nozīme. (PN/SCANPIX)

Latvijā ienāk Vācijas mazumtirgotāja ķēde “Lidl”, un tirdzniecības vietu atvēršanās priekšvakarā veikali sākuši sacensību par pievilcīgākajām banānu cenām savos plauktos. Sociālo tīklu lietotājiem pēc jokiem divreiz jāprasa nav. Arī uzņēmumi nāk klajā ar ieteikumiem par banānu pagatavošanu un pārstrādi, novērojis Skaties.lv.

Lasi vēl: “Lidl” nākamnedēļ atvērs 15 veikalus Latvijā

Atgādinām, ka banānu pārpalikumus un mizas šķirot brūnajā BIO konteinerā arī ir izdevīgāk! ☝️♻️ Piesaki konteineru šeit:…

Posted by Eco Baltia VIDE on Tuesday, October 5, 2021

Savs sakāmais ar nelielu ironiju attiecīgajā kontekstā ir arī Rīgas Centrāltirgum:


Sociālo tīklu lietotāji banānu cenas jau pielīdzina maksai par citiem produktiem, kuri ir plaši izplatīti latvieša pārtikas grozā.

Banānus nevilcinās arī integrēt mārketinga kampaņās.

Atsauces uz vēsturiskiem notikumiem…

Paralēles ar kriptovalūtas vērtības kāpumiem un kritumiem saskata arī Jānis Grīslis.

Ēriks būtu vēlējies redzēt citu produktu cenu kaujas.

Jau vēstīts, ka ceturtdien, 7.oktobrī, visā Latvijā tiks atklāti kopumā 15 mazumtirdzniecības tīkla “Lidl” veikali. Kompānija “Lidl Latvija” reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 251,5 miljoni eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Vācijas “C E – Beteiligungs-GmbH”.
1 komentārs