Komentāri

Ar asprātību izceļas ne vien bezvadu interneta nosaukumu domātāji un automašīnu numurzīmju īpašnieki, bet arī biznesa jomas pārstāvji, kas likuši lietā izdomu, dodot vārdus saviem uzņēmumiem.

Vienkārši Marija, Kolka kūl, Aģents 007, Īsa pamācība mīlēšanā, Galvenais, lai cilvēks labs, Komēta nenāk, Ļoti laba doma, Laižam dzīvē, Varu aizvest, Last Hope un citi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Skaties video!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl