Alus darītāji sašutuši par alkohola reklāmu pamatīgo ierobežošanu

1 komentārs
Alus darītāji sašutuši par alkohola reklāmu pamatīgo ierobežošanu
Foto: Quinn Dombrowski /Flickr

Asus iebildumus izraisījuši jauni plāni alkohola reklāmas ierobežošanā. Jaunie noteikumi paredz aizliegt alkoholisko dzērienu reklāmās attēlot jebkādas personas.

Pirmdien, 24. novembrī, izmaiņas skatīs valdības komiteja.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Latvijas alus darītāju savienības un asociācijas norāda, ka aizliegums reklāmās attēlot personas ir absurds, un Latvija kļūs par teju vienīgo valsti, kurā tāds ir ieviests.

Jaunie grozījumi paredz arī aizliegt reklamēt alkoholisko dzērienu īpašos piedāvājumus vai izpārdošanas. Tāpat alkoholisko dzērienu ražotājiem būs aizliegts sponsorēt sporta un bērnu izklaides pasākumus, ja informācijā par sponsorēšanu ir norāde uz kādu alkoholisko dzērienu. Šīs izmaiņas rosinājusi Veselības ministrija.

TOP komentāri

  • Mjaa
    0 0 0

    Mjaa

    Vai tad jau nav pietiekami nodzirdīta tauta? Lai neiekristu akā, tikai uzlikts v;aks var līdzēt!!!!!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl