“airBaltic” pārņems savu pasažieru apkalpošanu lidostā “Rīga”

Pievienot komentāru
“airBaltic” pārņems savu pasažieru apkalpošanu lidostā “Rīga”
PUBLICITĀTES FOTO

Latvijas nacionālā lidsabiedrība “airBaltic” no 2022. gada janvāra uzņēmuma pasažieru apkalpošanu lidostā Rīga veiks savas komandas ietvaros, informēja kompānijā.

“airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss

“Pēdējos 18 gadus pasažieru apkalpošana tika nodrošināta ar ārpakalpojumu. Tagad, krīzes laikā, “airBaltic” veiksmīgi pārskata savus produktus un pakalpojumus, lai koncentrētos uz zīmola pamata vērtību sniegšanu, kas iekļauj spēcīgu uzsvaru uz pasažieru apkalpošanu. No nākamā gada, reģistrējoties lidojumam lidostā Rīga, kā arī pirms iekāpšanas lidmašīnā, pasažieri satiks “airBaltic” darbiniekus, kas palīdzēs nodrošināt veiksmīgu klientu apkalpošanu.”

Pasažieru apkalpošanas uzlabošana lidostā Rīga ir daļa lidsabiedrības izmaksu samazināšanas programmas, kas vienkāršos lidsabiedrības biznesu un darbības, skaidroja “airBaltic”. Papildus tam šī būs iespēja “airBaltic” pieņemt atpakaļ darbā daļu bijušo darbinieku.

Kompānijā arī informēja, ka no 2022. gada janvāra “airBaltic” virszemes apkalpošanu uz perona nodrošinās “RIX Ground Handling”. Abas puses noslēgušas vienošanos par sadarbību uz pieciem gadiem, kas “stiprinās “airBaltic” pasaules līmeņa darbības veiktspēju, kā arī lidostas Rīga virszemes apkalpošanas pakalpojumus”.

“airBaltic” informē, ka “RIX Ground Handling” punktualitātes rādītājs 2019. gadā sasniedza 99,86%.

Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību “airBaltic” kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam “Aircraft Leasing 1” – 3,86%.