“airBaltic” ieviesusi aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

0 Komentāru
“airBaltic” ieviesusi aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu
PUBLICITĀTES FOTO

Latvijas nacionālā lidsabiedrība “airBaltic” ieviesusi aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību, informēja uzņēmumā.

“airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss skaidroja, ka vairāk nekā 98% gadījumu bagāža droši un savlaicīgi sasniedz galamērķi, tomēr dažreiz tā var aizkavēties vai tikt sabojāta.

“Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus,” pauda Gauss.

Ar jaunā servisa palīdzību pasažieri var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama “mybag.aero/baggage/#/airbaltic/lv-lv/main-menu”.

Jau vēstīts, ka “airBaltic” koncerns pērn strādāja ar 142,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 72% mazāk nekā gadu iepriekš, bet koncerna zaudējumi pieauga 29 reizes un sasniedza 264,6 miljonus eiro. “airBaltic” grupā ietilpst mātessabiedrība “Air Baltic Corporation” un meitasuzņēmumi SIA “Baltijas kravu centrs”, AS “Aviation Crew Resources”, SIA “Air Baltic Training” un SIA “Loyalty Services”.

Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību “airBaltic” kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam “Aircraft Leasing 1” – 3,86%.

0 Komentāru