Komentāri
750 000 eiro – tik daudz Staburadze ieguldīs ražošanas uzlabojumos
Foto: LETA

Līdz ar vadošā plaša patēriņa zīmolu preču uzņēmuma Ziemeļvalstīs un Baltijā – Orkla – ienākšanu NP Foods grupā, kurai tostarp pieder Latvijā atpazīstamākā konditorejas ražotne Staburadze, uzņēmumā ir ieguldīti 750 000 eiro iekārtu, produktu un ražošanas procesa kvalitātes uzlabojumos.

”Mūsu mērķis ir veicināt Staburadze atbilstību augstākajiem Orkla pārtikas drošības standartiem, lai uzlabotu darba apstākļus un stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju gan vietējā tirgū, gan Baltijas un citos eksporta tirgos. Pašlaik uzlabojumi tika veikti Staburadze ražotnē Artilērijas ielā, cepumu ražošanas daļā. Taču šis ir tikai sākums, mums priekšā ir lieli plāni un milzīgs darbs, lai sasniegtu visus Orkla kvalitātes mērķus, kas turpmāk ļaus mums ražot vēl labākus produktus vēl plašākam cepumu cienītāju pulkam,” akcentē NP Foods valdes priekšsēdētājs Eriks Smits-Hansens.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Investīciju programmas pirmās fāzes ietvaros Staburadze cepumu ražošanas daļā tika atjaunotas ražošanas iekārtas un noliktavas telpas, tika veikti uzlabojumi sanitārajos punktos un darbinieku atpūtas telpās. Papildus jau minētajam tika pilnveidota gatavās produkcijas un izejvielu plūsmas process. Programmas otrās fāzes ietvaros tiks uzlabota cilvēku plūsma ražotnē, lai jau drīzumā Staburadze atbilstu visaugstākajiem pārtikas drošības standartiem.

Kvalitāte ir Orkla grupas vadmotīvs. Tā kā Orkla uzņēmumu darbība ir veidojusies daudzu gadu garumā, ietverot atšķirīgas valstis un atšķirīgu vietējo vidi, uzņēmums ir izveidojis savus iekšējos uzņēmumu kvalitātes standartus, kas ir apkopoti Orkla Pārtikas drošības sistēmā.

Kopumā NP Foods grupa šogad ir investējusi 1,45 miljonus eiro Laima un Staburadze ražotņu infrastruktūras uzlabojumos, kas saistīti ar produktu ražošanas kvalitāti un pārtikas drošību.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl