Provokatīva Covid-19 krīzes reklāma Berlīnē izpelnījusies kritiku

Pievienot komentāru
Provokatīva Covid-19 krīzes reklāma Berlīnē izpelnījusies kritiku
ZUMAPRESS / SCANPIX

Berlīnes laikrakstos septembrī ievietotā reklāma, kurā cienījama vecuma kundze rāda vidējo pirkstu, nosodot tos, kas nav apvilkuši maskas, nav gluži veiksmīga, ceturtdien atzina Berlīnes mērs Mihaels Millers.

“Šī reklāma ir neveikla,” raidsabiedrībai RBB sacīja sociāldemokrātu politiķis, norādot, ka Vācijas galvaspilsētas Senāts nav pasūtījis šādu publiskās informācijas kampaņu.

“Brīdinājumā pacelts rādītājpirksts visiem, kas ir bez maskām. Mēs turamies pie koronavīrusa noteikumiem,” pausts reklāmā līdzās masku apvilkušajai kundzei, kas rāda vulgāro žestu.

Foto: ZUMAPRESS / SCANPIX

“Ir veiksmīgāki veidi, kā pievērst uzmanību situācijas nopietnībai,” norādīja mērs, izsakoties par koronavīrusa gadījumu skaita pieaugumu pilsētā.

Reklāmu izstrādājusi tūrisma aģentūra “Visit Berlin”, un tās pārstāvis Kristiāns Tenclers vēl otrdien skaidroja, ka attēls apzināti izraudzīts, jo tas atbilst Berlīnes kā dažkārt raupjas, bet sirsnīgas pilsētas tēlam.

Kampaņa bija veiksmīga, norādīja Tenclers. Tā pievērsa uzmanību faktam, ka cilvēki, kas maskas nevalkā, apdraud gados veco cilvēku dzīvības, viņš skaidroja.