Komentāri
Laba ziņa dzīvnieku draugiem – Hugo Boss atsakās no kažokādām
Foto: Flickr

Luksusa zīmols Hugo Boss izlēmis pakāpeniski pārtraukt kažokādu tirdzniecību savos veikalos. Šāds lēmums pieņemts pēc pārrunām ar starptautisko dzīvnieku aizsardzības organizāciju apvienību Fur Free Alliance.

Sākot ar 2016. gada rudens/ziemas kolekciju, zīmols vairs netirgos nekādus kažokādu izstrādājumus, tostarp trušādas, liecina Hugo Boss 2014. gada ilgtspējības pārskatā ziņotais.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Tādējādi nevienā no Hugo Boss kolekcijām nebūs atrodamas nekāda veida dzīvnieku kažokādas. Ar to mēs izsūtām nepārprotamu signālu… Turklāt mēs jau šobrīd veiksmīgi piedāvājam “draudzīgās kažokādas” un “draudzīgās ādas” izstrādājumus. Tos piedāvājam, jo vēlamies iedvesmot šo un nākamās paaudzes ar jauna veida luksusu,” Bernds Kellers, Hugo Boss zīmola un radošais sporta apģērbu nodaļas direktors.

Fur Free Alliance priekšsēdētājs Jo Vindings:

Fur Free Alliance cer, ka arī citi luksusa zīmoli iespaidosies no Hugo Boss lēmuma, jo īpaši tādēļ, ka mūsdienās ir pieejams tik daudz kažokādas alternatīvu, kas nenodara nekādu ļaunumu dzīvniekiem, ir modernas un pēc izskata nav atšķiramas no īstās kažokādas.

Hugo Boss ar šo lēmumu pievienojies augošajam to zīmolu un mazumtirgotāju sarakstam, kas atteikušies no kažokādu izmantošanas, tostarp Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Stella McCartney, Zara un ASOS.

Fur Free Alliance ir starptautiska dzīvnieku aizsardzības organizāciju apvienība, kuras mērķis ir izbeigt dzīvnieku ekspluatāciju un nogalināšanu viņu kažokādu ieguves dēļ. Apvienības sastāvā ir vairāk nekā 40 dzīvnieku aizsardzības organizāciju 28 valstīs un miljoniem atbalstītāju visā pasaulē. Latvijā šo apvienību pārstāv organizācijas Dzīvnieku brīvība un Dzīvnieku Drauga fonds.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl