2 komentāri
Krievijas tūrismu amerikāņu laikrakstā reklamē ar Rundāles pils foto
Foto: Ekrānuzņēmums no New York Times

New York Times laikraksta starptautiskajā versijā pieļauta visai amizanta kļūda – materiāla par tūrismu Krievijā titulbildē iekļauta Rundāles pils fotogrāfija.

Zīmīgi, ka šis foto izvēlēts, nevis redakcijas veidotā, bet gan reklāmas materiālā un to apmaksājusi Krievijas puse.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pazīstamā laikraksta kļūdu pamanījusi un savos sociālajos tīklos publicējusi Latvijas Eiroparlamenta deputāte Inese Vaidere.

“Protams, Krievijai ir problēmas ar savu tūrisma tēlu, ja reiz New York Times reklāmā jāizmanto Rundāles pils foto,” viņa ironizē savā Twitter ierakstā.

Skaties.lv sazinājās ar Rundāles pils pārstāvjiem, kuri atzina, ka par minēto laikraksta materiālu ir informēti, taču vadība vēl neesot pieņēmusi gala lēmumu, kā rīkoties attiecīgajā situācijā.

Tikmēr Latvijas Institūts, kas atbildīgs par Latvijas tēla veidošanu, sniedz šādu komentāru:

Vispirms jau šī situācija būtu jāuztver kā kuriozs gadījums, par kuru varam pasmaidīt. Acīmredzot arī Krievijas tūrisma pārstāvjiem Rundāles pils šķiet daudz pievilcīgāka par tai līdzīgām būvēm mūsu kaimiņzemē.
Par ietekmi uz Latvijas tēlu šeit, protams, runāt nav pamata – šādi sīki atgadījumi to viennozīmīgi neietekmē. Bet, ja ziņa par šo pārpratumu piesaistīs citu ārzemju mediju uzmanību, Latvijas kā tūrisma galamērķa tēlu tādējādi var tikai sekmēt.
Gadījumos, kad ārzemju mediji publicē neprecīzu informāciju par Latviju, Latvijas Institūts visbiežāk sazinās ar atbildīgo redakciju un informē par kļūdu, lūdzot to izlabot. Šoreiz gan redaktors jau ir informēts, tāpēc vienīgais, ko šajā situācijā var darīt, ir lūgt ziņu ar kļūdas labojumu nākamajā laikraksta izdevumā. Jebkādas tālākas darbības gan atstājam Rundāles pils vadības kompetencē, bet esam gatavi sniegt institūta atbalstu, ja tas būs nepieciešams.

Apmaksātās rubrikas Russia Beyond The Headlines, kurā arī publicēta kļūdainā fotogrāfija, redaktors Vsevolods Pulja savā atbildē Skaties.lv atvainojās par radušos misēkli un norādīja, ka tas sanācis neapzināti.

“Tāda bija redakcionālā izvēle un apzināmies, ka esam izvēlējušies pilnīgi nepareizu foto. Tomēr mums nebija nekādu nodomu kaitēt, “troļļot” vai citādi aizvainot savus lasītājus. Tā ir redakcijas kļūda un mums žēl, ka tā sanācis,” viņš raksta.

TOP komentāri

  • Līga Projuma
  • Haha
    0 0 0

    Haha

    Tiešām - pašā krievzemē nav, ko rādīt, tāpēc aizlienējās mūsu apskates objektu. Drīz redzēsim arī Vecrīgas ailuetu Maskavas reklāmbukletos. Bet nu labi, tas mums pašapziņas celšanai noder :)

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl