Krievijā uzņēmumu logotipu radīšanā izmanto mākslīgo intelektu

0 Komentāru
Krievijā uzņēmumu logotipu radīšanā izmanto mākslīgo intelektu
Attēlam ir ilustratīva nozīme. (AP/SCANPIX)

Viens no svarīgākajiem uzņēmumu atpazīšanas elementiem ir logotips, un līdz šim to izveide bija cilvēka domu lidojuma auglis, taču Krievijā eksperimentālā kārtā šis darbs uzticēts mākslīgajam intelektam, vēsta TV3 ziņu raidījums “900 sekundes”.

Viņa vārds ir Nikolajs Ironovs. Dizainers. Tikai tas nav reāls cilvēks, bet gan mākslīgais intelekts, kuram viņa radītāji devuši šādu vārdu. Tikai atšķirībā no cilvēka, kurš ieguvis attiecīgu izglītību un pārvalda attiecīgas programmatūras, mākslīgais intelekts darbojas pēc algoritmu vadīts.

Dizaina studijā “ART.Lebedev” stāsta, ka cilvēkam šim darbam jāvelta daudz laika un iztēles. Turklāt nav garantēts, ka klientam kāds no variantiem patiks.

Ar mākslīgo intelektu ir šādi. Klients atsūta nosaukumu, īsu aprakstu, ko vēlētos, kādas ir vēlamās asociācijas, un aģentūras dators ātri vien sniedz vairākus piedāvājumus. Standartā – vienu tūkstoti logotipu, bet, ja nepieciešams, vara pasūtīt vēl tūkstoti.

Starp pirmajiem klientiem bija alus brūzis “Pivoteka 465”. Jauno tas izvēlējies, vienlaikus saglabājot arī iepriekšējo. Taču pats fakts, ka “Pivoteka” bija starp pirmajiem klientiem, izpelnījās lielu publicitāti.

Kopumā kopš pērnā gada rudens radīti jau 1200 dažādi logotipi.

0 Komentāru