Komentāri

Krievijas humors labi strādā Latvijā – tajos tiek strādāts ar zemapziņu, savā veidā pasniedzot informāciju, intervijā “900 sekundes” pauž NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra vadītājs Jānis Sārts. Viņš skaidro – humors ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā uzrunāt auditoriju.

Proti, humors ļoti labi ietekmē auditorijas, jo ir atbruņojošs. Turklāt Krievija spēcīgi to izmanto savos humora šovos. Taču Krievijas humora šovos ir noteiktas striktas robežas – tajos var smieties par varu, par korupciju, bet nekad par prezidentu Vladimiru Putinu, jo viņam vienmēr jābūt uzvarētājam. Tajā pašā laikā ir atļauts pasmieties par citu valstu līderiem.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tāpat humors masu saziņā ir pašaizsardzības mehānisms – ja ir grūti, tad vismaz pasmejamies par to.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl