Japānas mājdzīvnieku preču izstādē šogad dominē viedās tehnoloģijas

0 Komentāru
Japānas mājdzīvnieku preču izstādē šogad dominē viedās tehnoloģijas
REUTERS/SCANPIX

Japāņiem patīk īpaši parūpēties par saviem mājas mīluļiem, kas bija vērojams arī tikko aizvadītajā mājdzīvnieku preču izstādē Tokijā, kur šogad dominēja viedās tehnoloģijas, vēsta “900 sekundes”.

Līdz sīkākajām detaļām iegūstamie dati, ko piedāvā dzīvnieku gultas, mājas un citas lietas, parāda arvien lielāku cilvēku interesi par savu suņu un kaķu veselību.

Daudzās Japānas mājsaimniecībās suns vai kaķis ir ļoti svarīga ģimenes daļa, daži cilvēki arī atzīst, ka viņu mīlulis tiek uzskatīts par teju vai atvasi. Tāpēc arī kārtīgi jāparūpējas, lai dzīvniekam būtu ne tikai pajumte un maltīte, bet arī lielākais iespējamais komforts.

Pēc jaunām dzīvnieku precēm cilvēki Tokijā devās lūkoties aizvadītajā izstādē, kurā gan vienkāršas lietas, gan no jauna izstrādātas tehnoloģijas prezentēja simtiem pārdevēju.

Izstādē bija iespēja iegādāties pamata dzīvnieku kopšanas instrumentus, augstas uzturvērtības barību un modes lietas. Taču uzmanību piesaistīja dažādi tehnoloģiski risinājumi.

Piemēram, prezentēta gudrā mājdzīvnieku tualete. Tā savienota ar saimnieka viedtālruni un ziņo par kaķa paradumiem, tāpat reģistrē dzīvnieka svara izmaiņas ilgākā laikā.

Tāpat arī lielu interesi raisīja greznās dzīvnieku mājas – pat grēks tās saukt vienkārši par suņu būdām!

Savukārt lepniem kaķiem tiek piedāvātas pat guļvietas mājiņā ar klimata kontroli – saimnieks var izvēlēties no pieciem dažādiem režīmiem, atvēsinot vai saslidot dzīvnieku pat aukstākajā laikā.

Pārdevēji atzīst, ka interese par šādām lietām ir augusi, ņemot vērā, ka pandēmijas laikā cilvēki vairāk pavada laiku mājās un pievērš uzmanību suņiem kaķiem, kā arī iegādājušies vai adoptējuši jaunu mājas mīluli.

Japānā mājdzīvnieku preču tirgus novērtēts 45 miljardu dolāru apmērā, kopumā tas sasniedz nepilnu procentu Japānas iekšzemes kopprodukta.

Lasi vēl:

0 Komentāru