Igaunijas šaubu dēļ var aizķerties zemūdens tuneļa būvniecība no Tallinas uz Helsinkiem

Igaunijas valdība nobremzējusi plānus par pasaulē garākā zemūdens dzelzceļa tuneļa būvniecību starp Tallinu un Helsinkiem. Simts kilometrus garo savienojumu privātie uzņēmēji bija iecerējuši pabeigt aptuveni tajā pašā laikā, kad tiks atklāta “Rail Baltica” dzelzceļa līnija. Šopavasar projektam tika piesaistīts Ķīnas investors, taču mūsu ziemeļu kaimiņi sākuši šaubīties, vai tas ir prātīgi.

Atpakaļ uz rakstu

2 komentāri

  • HA

    HA

    Divreiz īsāko Lamanša tuneli būvēja 6 gadus, šito uzbliezīšot 5 gados? Nemaz nerunājot, ka ķīniešu nauda ir, labākajā gadījumā, puse no visa nepieciešamā budžeta. Kur ņems pārējo? Izskatās pēc kārtējiem "Daugavas racējiem"!
    Nav brīnums, ka ESTi nekādu dižo sajūsmu neizrāda. Galu galā - kam pieder viss prāmju bizness tajā maršrutā?
  • Diga

    Diga

    Neko tie tie ""karstie nešaubās"' ir tikai divi varianti--
    1.saņēmuši pavēli no amerikāņiem bremzēt Ķīnas klātbūtni projektā
    2.Gaida izdevīgākus nosacījumus (naudu)
    Domāju ,ka pirmais tomēr būs tas īstais--visa Baltija ir tikai rietumu kolonija.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!