Coca-Cola sāks pārdot pienu

0 Komentāru
Coca-Cola sāks pārdot pienu
FOTO: LETA

ASV dzērienu gigants Coca-Cola gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts The Telegraph. Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas Morgan Stanley rīkotajā patēriņa konferencē.

Coca-Cola piena zīmols sauksies Fairlife un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Paredzēts, ka Fairlife būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

Coca-Cola uzskata, ka Fairlife ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pašā laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

0 Komentāru