Komentāri

Karikatūru iknedēļas žurnāls Charlie Hebdo tika izveidots pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados uz cita satīras žurnāla bāzes. 1981. gadā izdevums zaudēja popularitāti un tika slēgts, savukārt 1992. gadā atdzima no jauna iemantojot stabilu lasītāju loku.

Charli Hebdo vienmēr izcēlies ar provokotīvām, arī reliģiski tendētām karikatūrām. Lai gan apsmietas arī citas ticības, lielākā daļa saistīta ar Islāmu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Aptuveni stundu pirms uzbrukuma žurnāls mikroblogošanas vietnē Twitter publicēja karikatūru par teroristu organizācijas Islāma valsts līderi.

Satīra ir nozīmīga franču kultūras tradīcija. Tāpat arī citās Eiropas valstīs, piemēram, Beļģijā un Dānijā.
2006. gadā pamatīgu Islāma ticīgo sašutumu izraisīja dāņu laikrakstā publicētas Muhameda karikatūras.

Vairāk skaties pievienotajā video!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl