Britus aizkustina tikai 100 mārciņas vērta neliela vietējā veikaliņa reklāma

0 Komentāru
Britus aizkustina tikai 100 mārciņas vērta neliela vietējā veikaliņa reklāma
EKRĀNUZŅĒNUMS

Lielbritānijas iedzīvotājus ir aizkustinājusi tikai 100 mārciņu vērta neliela pilsētas veikaliņa reklāma, kura nesen ir izvietota “YouTube” un citos sociālajos tīklos.

Reklāma jau ir skatīta teju pusmiljons reižu, un veikala īpašnieks Toms Džons stāsta, ka milzīgais atbalsts ir negaidīts. Cilvēki sūtot apsveikumus un e-pastus, bet vietējie iedzīvotāji pat nes šampanieša pudeles un lepojas par paveikto.

Reklāmas autors un mazā veikaliņa īpašnieks ar šo reklāmu vēlējās panākt, lai cilvēki vairāk iepērkas vietējās tirdzniecības vietās. Reklāmā redzams, kā Toma divus gadus vecais dēls Artūrs palīdz sagatavot veikalu un strādā līdzās saviem ģimenes locekļiem. Veikala īpašnieks stāsta, ka viņš saprot, ka “Ziemassvētki ir laiks, kad ir lieli tēriņi un cilvēki cenšas ietaupīt, bet tajā pašā laikā viņš aicina cilvēkiem, kuri to var atļauties, pēc iespējas iepirkties vietējos veikaliņos.”

Būtībā vienīgie izdevumi par reklāmu bija dziesmas ieraksts, kuru iedziedāja amerikāņu dziedātāja Andrea fon Kampena, un tā ir 1984. gada hita “Forever young” kaverversija.

0 Komentāru