Komentāri
Maratona dalībnieki varēs saņemt profesionālas sporta ārstu un treneru konsultācijas
FOTO: LETA

Lattelecom Rīgas maratonā, 17.maijā, par kura oficiālo banku šogad kļuvusi Nordea, Finanšu fitnesa zonā Sporta Laboratorijas ārstu un DCH sporta studijas treneru uzraudzībā aicinās maratona dalībniekus iesildīties un atsildīties pēc skrējiena.

Lai atbilstoši sagatavotos sevis izvēlētajai maratona distancei, kā arī izvairītos no pārslodzes un sporta traumām, maratona dalībnieki gan pirms, gan pēc skriešanas aicināti saņemt profesionālas sporta ārstu un treneru konsultācijas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ilggadējie maratona partneri, Sporta Laboratorija, konsultēs skrējējus jautājumos par fizisko slodzi un piemērotāko skriešanas tempu, savukārt DCH sporta studijas treneri demonstrēs efektīvus un ikvienam skrējējam noderīgus iesildīšanās un atsildīšanās vingrinājumus.

Tāpat arī Nordea Finanšu fitnesa programmas ietvaros bankas finanšu fitnesa treneri, cenšoties skrējēju komūnai simboliski demonstrēt paralēles starp fizisko un finanšu fitnesu, skaidros, kā novērtēt savu “finanšu muskulatūru” un uzturēt sevi labā finansiālajā formā.

“Lai iegūtu savu “ideālo formu” kā fitnesā, tā arī finansēs, nepietiks tikai ar pāris treniņiem. Fizisko un “finansiālo muskuļu” trenēšanai jābūt regulārai, izvirzot arvien jaunus mērķus un izaicinājumus. Svarīgi neaizmirst pašu galveno – iesildīties pirms ikviena vingrojuma, tostarp, finanšu -, lai rezultāts būtu maksimāli veiksmīgs,” saka Nordea naudas skolas vadītāja Anna Fišere-Kaļķe.

Nordea Finanšu fitnesa zonā 17.maijā aicināti piedalīties jebkuras Lattelecom maratona distances skrējēji, kā arī Rimi Bērnu maratona apmeklētāji un dalībnieki – 16.maijā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl