Komentāri
Jau pavisam drīz Nike Riga Run! Uzzini, kā pareizi sagatavoties skrējienam
FOTO: Flickr

Pavisam drīz, 13. septembrī, Mežaparkā norisināsies Nike Riga Run sacensības. Piedalīties tiek aicināts ikviens Latvijas iedzīvotājs. Sacensībās būs iespējams piedalīties 4 veidu disciplīnās – 10 kilometru skriešana, 10 kilometru nūjošana/iešana, 5 kilometru skriešana, 5 km nūjošana/iešana, 4 x 2,5 kilometru stafetes skrējiens, kā arī bērnu skrējiens.

Sacensību starts būs Mežaparka Lielajā estrādē, un trase vedīs pa Mežaparka asfaltētajiem celiņiem. Sacensībās sponsora balvas saņems 5 un 10 kilometru skriešanas distances un stafetes skrējiena 1. – 3. vietas ieguvēji, nūjošanas/skriešanas distancēs notiks balvu izloze, savukārt visi bērnu skrējiena dalībnieki finišā saņems gandarījuma balviņas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

 

Ieteikumi, kā pareizi sagatavoties skrējienam:

  • Lai sportojot skrējējs justos droši, svarīgi ir labi apavi, kas piemēroti skrējēja pēdai. Ar pareizu atbalstu pēdai ir iespējams mazināt slodzi uz potītēm, ceļiem un uz mugurkaulu. Ilgtermiņā tas arī mazinās ievainojumus un palielinās komforta līmeni.
  • Tāpat svarīgs ir arī piemērots sporta apģērbs. Būtiski ir atturēties no kokvilnas izstrādājumiem. Tie uzsūc un notur sviedrus un mitrumu, tādējādi nenotiek dabiska termoregulācija un ķermenis atdziest ātrāk, nekā nepieciešams, tāpat tie rada berzi ādai un diskomfortu sajūtu skrējējam.
  • Rūpējieties par sevi, esiet aktīvi un gūstiet baudu no skriešanas;
  • Tāpat noteikti pievērsiet uzmanību savam uzturam. Pareizs uzturs, it īpaši pirms skriešanas, ir ļoti svarīgs faktors, jo tas dos jums skrējiena laikā tik ļoti nepieciešamo enerģiju un spēku.
  • Pirms skrējiena noteikti veic vairākus iesildīšanās un staipīšanās vingrinājumus, lai ķermenis un it īpaši kājas negūtu pēkšņu šoku no pārpūles. Iesildīšanās palīdzēs vieglāk pārvarēt plānoto skriešanas maršrutu, kā arī neļaus kājām gūt negaidītas traumas uzsākot skriešanu.
  • Būtiski ir arī atcerēties, ka skriešanā nevajadzētu ievērot principu “jo ātrāk, jo labāk”. Patiesībā būtu ieteicams skrējiena sākumā skriet mērenā vai pat lēnā tempā, tādējādi atrodot sev piemērotāko tempu distances veikšanai.
Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl