Ēdienu izvēle treniņu un sacensību dienai

Komentāri

9. Launags

9/14

Pusdienas

Foto: SANDRA ROZENŠTOKA

Foto: SANDRA ROZENŠTOKA

Vārīti dārzeņi, tostarp kartupeļi, jāizvēlas pusdienu maltītei, ja paredzēts viegls treniņš un nav nepieciešams veidot enerģijas rezerves organismā. Dārzeņu var papildināt ar sautētu liesu gaļu kā olbaltumvielu avotu, lai veidotu un atjaunotu muskuļaudus un uzņemtu nedaudz taukus, kas neizbēgami ir ikvienā gaļā, taukos šķīstošo vitamīnu uzņemšanai organismā.

9. Launags

9/14
Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Šī būs klasiska ragū recepte, kuras pamatā izmantosim truša gaļa. Jārēķinās, ka ragū pagatavošana prasīs salīdzinoši ilgu laiku, taču nekā sarežģīta šī ēdiena pagatavošanā nav, un zemāk esošajā video Uģis Veits no ”Gatavo 3” to parādīs.

Lasi vēl