Ēdienu izvēle treniņu un sacensību dienai

Komentāri

4. Brokastis

4/14

Brokastis

Foto: SANDRA ROZENŠTOKA

Foto: SANDRA ROZENŠTOKA

Brokastīs auzu pārslu biezputra ar ievārījumu nodrošinās organismu ar enerģiju un šķiedrvielām, kas veicinās gremošanas procesus. Ievārījumā esošie vienkāršie cukuri paaugstinās glikozes līmeni jau pēc 10 minūtēm, savukārt graudaugu ogļhidrāti uzturēs to pietiekami augstā līmenī vēl 2–3 stundas, lai tiktu remdēts izsalkums visu šo laiku. Auzu pārslas satur arī nedaudz olbaltumvielu, kas aktīvam cilvēkam ir vajadzīgas muskuļu apgādē. Tās būtu klasiskās sportistu brokastis, kuras var papildināt ar salātiem un sulu.

4. Brokastis

4/14
Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Šī būs klasiska ragū recepte, kuras pamatā izmantosim truša gaļa. Jārēķinās, ka ragū pagatavošana prasīs salīdzinoši ilgu laiku, taču nekā sarežģīta šī ēdiena pagatavošanā nav, un zemāk esošajā video Uģis Veits no ”Gatavo 3” to parādīs.

Lasi vēl