Ēdienu izvēle treniņu un sacensību dienai

Komentāri

4. Brokastis

4/14

Brokastis

Foto: SANDRA ROZENŠTOKA

Foto: SANDRA ROZENŠTOKA

Brokastīs auzu pārslu biezputra ar ievārījumu nodrošinās organismu ar enerģiju un šķiedrvielām, kas veicinās gremošanas procesus. Ievārījumā esošie vienkāršie cukuri paaugstinās glikozes līmeni jau pēc 10 minūtēm, savukārt graudaugu ogļhidrāti uzturēs to pietiekami augstā līmenī vēl 2–3 stundas, lai tiktu remdēts izsalkums visu šo laiku. Auzu pārslas satur arī nedaudz olbaltumvielu, kas aktīvam cilvēkam ir vajadzīgas muskuļu apgādē. Tās būtu klasiskās sportistu brokastis, kuras var papildināt ar salātiem un sulu.

4. Brokastis

4/14
ASOCIĀCIJU TESTS! Mēs uzminēsim, kā Tu pavadīji vasaru!

ASOCIĀCIJU TESTS! Mēs uzminēsim, kā Tu pavadīji vasaru!

Vasaru pārsvarā pavadīji siltās zeķēs, vērojot lietus lāses aiz loga, vai arī gluži pretēji – aktīvi sportojot brīvā dabā, pa vidu daudziem koncertiem un festivāliem? Godīgi aizpildi šo testu un skaties – vai mēs spēsim uzminēt, kāda patiesībā bija Tava vasara!

Lasi vēl