Komentāri
Super Bowl XLIX kļuvusi par visvairāk skatīto pārraidi ASV televīzijas vēsturē
Foto: EPA/LETA

Jaunanglijas Patriots uzvaru pār Sietlas Seahawks šī gada Nacionālās Futbola līgas finālspēlē – Super Bowl izcīņā – noskatījušies 114,4 miljoni amerikāņu, padarot to par visvairāk skatīto pārraidi ASV televīzijas vēsturē, pirmdien paziņoja raidorganizācija NBC.

Kā jau ziņots, Patriots saspringtā mačā ar 28:24 pārspēja pērnā gada sacensību uzvarētājus Sietlas Seahawks. Spēli noskatījās par 2,2 miljoniem skatītāju vairāk nekā pagājušogad.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pagājušā vakara Super Bowl finālspēle ir starp aizraujošākajiem sporta notikumiem ASV vēsturē, sacīja NBC Sports priekšsēdētājs Marks Lazaruss.

Super Bowl finālspēles ieņem septiņas vietas skatītāko amerikāņu televīzijas pārraižu pirmajā astotniekā. Ar tām popularitātē var mēroties tikai teleseriāla M.A.S.H. pēdējā sērija 1983.gadā, ko noskatījās 106 miljoni cilvēku.

Spēles pēdējā ceturtdaļā skatītāju skaits pieauga līdz rekordaugstam līmenim – 120,8 miljoniem. Amerikāņu dziedātājas Keitijas Perijas uzstāšanos spēles puslaikā noskatījās 118,5 miljoni cilvēku.

Taču auditorijas lielumu nosaka pēc tā, cik daudzi cilvēki noskatījušies pārraidi no sākuma līdz beigām.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl