Komentāri
Vismaz divus turpmākos gadus līdzšinējais Olimpiskais sporta centrs tiks dēvēts par Elektrum Olimpisko centru
Foto: LETA

Vismaz divus turpmākos gadus Rīgā zināmais Olimpiskais sporta centrs tiks dēvēts par Elektrum Olimpisko centru, jo to paredz noslēgtais divu gadu sadarbības līgums starp Latvijas Olimpisko komiteju un AS Latvenergo.

Kā minēja LOK prezidents Aldons Vrubļevskis, noslēgtais reklāmas pakalpojumu līgums paredz 370 000 eiro atbalstu, no kā daļa summas tiks novirzīta Latvijas sportistiem, gatavojoties olimpiskajām spēlēm Riodežaneiro.

Taujāts, vai arī reģionālajiem olimpiskajiem centriem tiks mainīti nosaukumi, Vrubļevskis skaidroja, ka nosaukumu maiņa notiks tikai Rīgā, jo Olimpiskais sporta centrs 100% pieder LOK, savukārt Ventspils un Liepājas olimpiskajiem centriem īpašnieks ir arī pašvaldība.

Foto

Atklājot Olimpiskā centra jauno nosaukumu, LOK prezidents sacīja, ka 90.gadu beigās vairāku gadu garumā LOK jau bijusi sadarbība ar Latvenergo. Sadarbība atkal bijusi iespējama, pateicoties tam, ka pagājušajā gadā tika atvērts elektroenerģijas tirgus. “Latvenergo ir stabils partneris, un mēs ceram, ka sadarbība turpināsies ne tikai divus gadus, bet arī vēl pēc tam,” pauda Vrubļevskis.

Savukārt Latvenergo valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs norādīja, ka šajā sadarbībā redz lielisku iespēju, kā atbalstīt sportistus, kas piedalīsies olimpiskajās spēlēs Riodežaneiro.

“Prieks, ka Rīgas centrā izdodas popularizēt Elektrum tirdzniecības zīmolu. Tas ir zīmols, ar kuru mēs tirgojam elektroenerģiju Baltijā. Var teikt, ka mēs patlaban aizņemam vienu trešdaļu no Baltijas elektroenerģijas tirgus,” atklāja “Latvenergo” valdes priekšsēdētājs.

Kā ziņots, reklāmas līgumu LOK un AS “Latvenergo” parakstīja pērn 4.decembrī, un tas paredz, ka Latvenergo elektroenerģijas tirdzniecības zīmols Elektrum iegūst tiesības izmantot Latvijas olimpiskās komandas grafisko identitāti un izvietot reklāmu olimpiskajos centros Latvijā. Līgums paredz arī vienošanos par nosaukuma maiņu Olimpiskajam sporta centram Rīgā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl