Komentāri

”Nekad dzīvē nenotiek tā, ka bankā uz konta stāv milzīgi brīvi līdzekļi, bet mēs esam noslēguši līgumu ar sponsoriem, un tas nozīmē, ka mūsu budžets ir sakārtots un finansējums sezonai ir nodrošināts,” tā šorīt LNT rīta raidījumā 900 Sekundes atzina hokeja kluba Rīgas Dinamo valdes priekšsēdētājs Aigars Kalvītis. 

Rīgas Dinamo valdes priekšsēdētājs arī neslēpa, ka vidēji vienai sezonai nepieciešami 12-15 miljoni eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tāpat Kalvītis atzina, ka saistībā ar stāšanos uzņēmuma Latvijas Gāze valdē, atstās amatu Rīgas Dinamo. ”Divu tik lielu kompāniju vadīšana nav iespējama,” piebilda Kalvītis.

”Šā gada uzdevums Dinamo komandai ir iekļūt play-off un iegūt maksimāli labus rezultātus.”

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl