Komentāri

Latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis piedalījies kārtējā ”Delta Airlines” reklāmā. Šoreiz liepājnieks tēloja ”vēso čali” un reklamēja aviokompānijas lielās plašuma ērtības.

Iepriekšējās reklāmās Porziņģis iejutās romantiķa, aktiera un citās lomās, turklāt vienā no tām glāstīja mājas sesku. Porziņģis un ”Delta Airlines” sadarbību noslēdza pagājušā gada sākumā. Porziņģis šosezon 58 mačos vidēji iemetis 18,0 punktus un izcīnījis 7,2 atlēkušās bumbas, kā arī bloķējis 2,0 metienus, bet “Knicks” ar 27 uzvarām 69 mačos atrodas Austrumu konferences kopvērtējuma 12.vietā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Video

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl