3 komentāri
Latviešu kāzu zīmola ”MilkSilk” radītāja Alīna: Katra smalkākā detaļa ir roku darinājums
Foto: Laura Viļuma

Radīt zīmolu nav viegli – tam jāspēj iedvesmot un aizraut sabiedrības vairākumu, tam ir jāpārliecina un jāieinteresē. Tas, ko radīja Alīna Matvejeva un Darja Kuzņecova ne tikai iedvesmo, bet ari priecē acis!

Alīna un Darja ir bijušās kursa biedrenes, kopā studējušas Rīgas Tehniskajā universitātē Apģērba un tekstila tehnoloģijas profesionālajā bakalaura studiju programmā. Uz sarunu aicināju basketbolista Žaņa Peinera draudzeni Alīnu, lai apjautātos gan par zīmola ideju, tā radīšanas procesu un pirmo skati.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ideja par kāzu un vakarkleitu zīmolu ”MilkSilk”

Alīna

Alīna

Jau ilgāku laiku zinājām, ka vēlamies radīt kaut ko savu. Studējot vienā kursā, sadraudzējāmies un četru mācību gadu laikā atbalstījām viena otru. Pa šo laiku sapratām, ka vēlamies nākotnē sadarboties, taču ideja par kāzu un vakarkleitu zīmolu ”MilkSilk” radās šovasar. Mums abām ir daudz radošu ieceru, kuras vēlamies īstenot, bet tajā pašā laikā uzklausām viena otras domas un kritiku, saliekot visu kopā, rodas kaut kas jauns.

 

”MilkSilk” līgava ir mūsdienīga, spilgta, radoša un harizmātiska, bet arī neslēpj savu sievišķīgumu un maigumu. Līgava var justies izsmalcināta un neatkārtojama ”MilkSilk” tērpā, jo katra smalkākā detaļa ir roku darba darinājums.

Idejas mērķis, lai līgava justos īpaša!

Alīna

Alīna

Mūsu konceptuālās idejas mērķis – lai līgava justos īpaša un neatkārtojama un var pati sakombinēt vai arī pasūtīt savu sapņu tērpu. Kāzu tērpi sastāv no ”bodija” un svārku daļas, tādējādi kliente var izvēlēties laikam un vietai visatbilstošāko variantu. Šī ideja ir tapusi, domājot par līgavas labsajūtu visas dienas garumā, dienas pirmajā pusē ģērbjot greznu svārku daļu, bet vakarpusē, kad gribas atslābt un vienkārši izbaudīt vakaru – pārģērbj uz īsākiem, ”bodijam” pieskaņotiem svārkiem, kardināli nemainot jau izveidoto īpašās dienas tēlu.

Novembra vidū notika ”ligavam.lv kāzu kleitu modes šovs”, kurā tika demonstrēti arī daži no ”MilkSilk” izstrādājumiem, todien zīmols tika parādīts plašākai sabiedrībai.

Alīna

Alīna

Pēc modes skates saņēmām tikai pozitīvus komplimentus un labus vēlējumus. Tādēļ vēlamies noteikti pateikties visiem, kas seko un atbalsta mūs, tas motivē un palīdz neapstāties.

Alīna

Alīna

”MilkSilk” vīzija – pievērsties ne tikai Latvijas tirgum, bet arī kļūt par atpazīstamu zīmolu ārzemēs. Zīmola mērķis ir koncentrēties uz jaunākajām kāzu kleitu modes tendencēm, tai pašā laikā garantējot lielisku izstrādājumu kvalitāti un ekskluzivitāti.

Mīlestība pret radīto ideju

Alīna

Alīna

Šis ir mūsu pirmais nopietnais radošais projekts, tādēļ veltām visu savu laiku un mīlestību šim darbam. Tas ir tas, par ko bijām sapņojušas, un te nu mēs esam, ticu, ka mums viss izdosies, jo mīlam to, ko darām.

Atliek vien novēlēt jaunā zīmola radītājām veiksmi un daudz radošu ideju kā padarīt ”MilkSilk” par tautā mīlētu produktu. Ar burvīgajām kleitām tuvāk vari iepazīties šeit!

TOP komentāri

  • Matīss Miezis
    +1 +1 0

    Matīss Miezis

    Drīz būs arī raksti par par LBL 2. Līgas spēlētāju brālēnu piedzīvojumiem?
  • Viktorija Jekimenko
    +3 +1 -2

    Viktorija Jekimenko

    Alīna Matvejeva malaces! Ļoti skaisti! 😍❤️ novēlu izturību, daudz radošas iedvesmas un galvu reibinošus panākumus! 🎀
  • Līgava

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl