Ekspresfitness ar Gustavu Mellenbergu: treniņš veselai mugurai mājas apstākļos

Gustavs Mellenbergs ir fitnesa treneris, kura ikdiena paiet gan sporta zālē, gan āra treniņos, taču viņš ir pārliecināts, – labas fiziskās formas uzturēšanai nebūt nav nepieciešams sarežģīts ekipējums un sporta zāles abonements. Tikpat labi ikviens var trenēties mājas apstākļos vai izbraukumā, veicot pareizos vingrinājumus konkrētām muskuļu grupām.

Ekspresfitness sastāv no piecām vingrojumu sērijām, kurās Gustavs parādīs vairākus vienkāršus, bet ļoti efektīvus vingrojumus dažādām muskuļu grupām. Viens treniņš nav garš – aptuveni 15 minūtes, taču, ja visu veiksi pēc trenera norādījumiem, iedarbību jutīsi ātri. Pirmā Ekspresfitnesa sērija ir veltīta veselai mugurai. Tie ir 11 iedarbīgi vingrojumi, kas stiprina muguras un korsetes muskulatūru, lai iegūtu pareizu stāju un atbrīvotos no muguras sāpēm. Vingrinājumi ir gan stiepjoši, gan intensīvi, gan arī mierīgāki, tāpēc Gustavs iesaka izvēlies sev atbilstošāko slodzi katram vingrojumam– 30, 45 vai 60 sekundes – , vadoties pēc pašsajūtas. Ja pēc visa treniņa sajūta ir laba, vari to arī atkārtot vai vēlāk kombinēt ar citiem Ekspresfitnesa treniņiem.

Pirms sākt treniņu, iepazīsties ar treneri Gustavu:

  • “CORE Terapija” stūrakmens;
  • ieguvis kinezioloģijas bakalaura grādu Angelo State universitātē un fizioterapeita pirmsbakalaura grādu Moberly Area Community koledžā ASV;
  • ieguvis trenera sertifikātu fitnesā;
  • apguvis teipošanas kursus;
  • turpina studijas Osteopātijas skolā.

Vingrojumi veselai mugurai

  1. Iegurņa mobilizācija

2. AOL iestiepšana

3. Krūšu kurvja rotācijas uz abām pusēm

4. Sānu planks ar gurna pacelšanu un abām pusēm

5. Standarta planks

6. Sānu planks ar kājas pacelšanu uz abām pusēm

7. Četrrāpus prese

8. Stiepšanās bērna pozā uz vienu un otru pusi

9. AOL iestiepšana guļus

10. Mazais tiltiņš (Glute bridge)

11. Ceļu pieskārieni plaukstām

Sekot līdzi Ekspresfitnesa sērijām un iepazīties ar nākamajiem vingrojumiem šeit: www.skaties.lv/fitness .