Ekspresfitness ar Gustavu Mellenbergu: treniņš vēderam un sēžai mājas apstākļos

Cerams, tu jau esi izmēģinājis kādu no Ekspresfitnesa treniņiem kopā ar fitnesa treneri Gustavu Mellenbergu. Lai tev nekļūtu garlaicīgi un lai tiktu izkustinātas pēc iespējas visas muskuļu grupas, Gustavs piedāvā jau ceturto treniņu, kura pildīšanai tev nebūs nepieciešams nekāds papildaprīkojums – vingrojumus varēsi veikt ar savu svaru, taču tas nenozīmē, ka tie būs mazāk efektīvi.

Atgādinām, ka Ekspresfitness ir lieliska iespēja turēt sevi teicamā fiziskā formā. Turklāt šie treniņi ir piemēroti gan sievietēm, gan vīriešiem! Lai gan tev varētu šķist, ka vingrojumi ir ļoti vienkārši, atliks tikai vienu reizi pamēģināt, kad sapratīsi – tie patiešām darbojas un nāksies pat nedaudz iesvīst.

Ceturtajā Ekspresfitnesa sērijā tu apgūsi 11 vingrojumus, kas stiprinās vēderpresi un strādās tieši uz sēžas muskuļiem. Ja vēlies ātrāk ieraudzīt rezultātu un tev ir kāds konkrēts mērķis, veic šos vingrojumus ik dienu, bet labākam rezultātam piedomā arī pie veselīgākas ēdienkartes, kas, protams, ir visa pamatā. Vingrojumi ir gan stiepjoši, gan intensīvi, gan arī mierīgāki, tāpēc Gustavs iesaka izvēlies sev atbilstošāko slodzi katram vingrojumam – 30, 45 vai 60 sekundes – , vadoties pēc pašsajūtas. Ja esi pildījis iepriekšējo sēriju treniņus, tad jau būsi sapratis, kurš intensitātes līmenis ir piemērots tieši tev. Ja pēc visa treniņa sajūta ir laba, vari to arī atkārtot vai kombinēt ar citiem Ekspresfitnesa treniņiem.

Pirms sākt treniņu, iepazīsties ar treneri Gustavu:

  • “CORE Terapija” stūrakmens;
  • ieguvis kinezioloģijas bakalaura grādu Angelo State universitātē un fizioterapeita pirmsbakalaura grādu Moberly Area Community koledžā ASV;
  • ieguvis trenera sertifikātu fitnesā;
  • apguvis teipošanas kursus;
  • turpina studijas Osteopātijas skolā.

Ekspresfitnesa treniņi nav vienīgais veids, kā vari sevi ikdienā turēt formā. Lai motivētu Latvijas un visas Baltijas iedzīvotājus kustēties vairāk un būt sportiski aktīvākiem, zīmols ”Rexona” jau otro gadu pēc kārtas rīko kampaņu ”Kusties vairāk – dzīvo vairāk!”, kuras ietvaros pieejama arī jauna, uzlabota mobilās lietotnes 5000 Steps versija. Lietotnē iespējams sekot līdzi ikdienā noietajam soļu skaitam, izaicinot sevi un draugus, sasniedzot jaunus rekordus un laimējot vērtīgas balvas tematiskajos iknedēļas un ikmēneša izaicinājumos. Papildu informācija pieejama zīmola sociālajos tīklos  www.facebook.com/RexonaLV/  un www.instagram.com/lvrexona/.

Vingrojumi vēdera muskulatūrai un sēžai

1.Četrrāpus sānu pacelšana

2. Sānu planks ar kājas pacelšanu

3. Mazais tiltiņš ar pulsāciju 

4. Mazais tiltiņš ar kāju iztaisnošanu

5. Sēžas staigāšanas

6. Cīkstoņa rotācijas

7. Pakāpiens uz krēsla ar izklupienu

8. Pietupiens ar plašo lēcienu

9. Līdzsvara lēcieni ar pieskaršanos zemei

10. Planks ar kāju pacelšanu

11. Pietupiena lēciens un pulsācija

Sekot līdzi Ekspresfitnesa sērijām un iepazīties ar nākamjiem vingrojumiem šeit: www.skaties.lv/fitness