Ekspresfitness ar Gustavu Mellenbergu: treniņš mobilitātei mājas apstākļos

Nav laika stundām ilgiem treniņiem sporta zālē vai arī esi vienpatis, kam labāk patīk vingrot vienatnē? Ekspresfitness būs lielisks risinājums tieši tev. Tie ir pieci īsi, bet ļoti efektīvi treniņi dažādām muskuļa grupām fitnesa trenera Gustava Mellenberga vadībā. Un nebaidies – visu varēsi darīt, liekot lietā tikai savu svaru, jo ne hanteles, ne citi palīgrīki tev nebūs nepieciešami.

Piektajā Ekspresfitnesa sērijā Gustavs demonstrēs 10 vingrojumus, kas palīdzēs tavai mobilitātei, kā arī liks ļoti labi izstaipīties. Šis vingrojumu komplekss lieliski sader kopā ar jebkuru no pārējiem četriem Ekspresfitnesa treniņiem, tāpēc, ja jūti, ka savam vēdera vai roku treniņam vēlies pielikt treknu punktu, dari to tieši ar mobilitātes vingrojumiem. Lai gan šis nav tik intensīvs treniņš kā citi, tik un tā vari izvēlēties savu intensitātes pakāpi, lai sevi pārlieku nenoslogotu, it sevišķi, ja šis treniņš tev būs kā noslēdzošais. Pildi vingrojumu 30, 45 vai 60 sekundes, vadoties pēc pašsajūtas. Un atceries, ka ideālajā gadījumā būtu ieteicams šo treniņu atkārtot, ja ne katru dienu, tad vismaz pāris reizes nedēļā noteikti.

Pirms sākt treniņu, iepazīsties ar treneri Gustavu:

  • “CORE Terapija” stūrakmens;
  • ieguvis kinezioloģijas bakalaura grādu Angelo State universitātē un fizioterapeita pirmsbakalaura grādu Moberly Area Community koledžā ASV;
  • ieguvis trenera sertifikātu fitnesā;
  • apguvis teipošanas kursus;
  • turpina studijas Osteopātijas skolā.

Ekspresfitnesa treniņi nav vienīgais veids, kā vari sevi ikdienā turēt formā. Lai motivētu Latvijas un visas Baltijas iedzīvotājus kustēties vairāk un būt sportiski aktīvākiem, zīmols ”Rexona” jau otro gadu pēc kārtas rīko kampaņu ”Kusties vairāk – dzīvo vairāk!”, kuras ietvaros pieejama arī jauna, uzlabota mobilās lietotnes 5000 Steps versija. Lietotnē iespējams sekot līdzi ikdienā noietajam soļu skaitam, izaicinot sevi un draugus, sasniedzot jaunus rekordus un laimējot vērtīgas balvas tematiskajos iknedēļas un ikmēneša izaicinājumos. Plašāka informācija pieejama zīmola sociālajos tīklos  www.facebook.com/RexonaLV/  un www.instagram.com/lvrexona/.

Vingrojumi mobilitātei

1. AOL iestiepšana

2. Krūšu kurvja rotācijas

3. Četrrāpus astes mobilizācija

4. Krūšu atvēršanas četrrāpus

5.  Hamstringu/gurnu iestiepšana

6. Augšstilbu muskuļu stiepšana

7. Barjersēde

8. Piriformis stretch sēžot

9. AOL iestiepšana guļus

10. Zoda ievilkšanas

Sekot līdzi Ekspresfitnesa sērijām un iepazīties ar nākamajiem vingrojumiem vari šeit: www.skaties.lv/fitness.