Ekspresfitness ar Gustavu Mellenbergu: treniņš kaloriju dedzināšanai mājas apstākļos

Turpinām Ekspresfitnesa treniņus kopā ar treneri Gustavu Mellenbergu! Ja jau izmēģināji kādu no iepriekšējiem 15 minūšu treniņiem, tad zini, ka Gustavs nerunā muļķības – tu noteikti jau sajuti tās muskuļu grupas, uz kurām intensīvi strādāji visu treniņa laiku!

Tāpēc, ja tev pašreiz nav laika sporta zālei, esi izlaidis kādu regulāro treniņu vai vispār nekad neesi sportojis trenera pavadībā, Ekspresfitness ir lieliska iespēja turēt sevi labā fiziskā formā. Turklāt šie treniņi ir piemēroti gan sievietēm, gan vīriešiem!  Trešā Ekspresfitnesa sērija ir veltīta intensīvai kaloriju dedzināšanai. Tie ir 11 efektīvi vingrojumi, kas liks ķermenim ķerties klāt pie tauku rezervēm un tās kausēt kā sviestu saulē, kā arī stiprinās roku, kāju un korsetes muskuļus. Ja vēlies drīz vien ieraudzīt rezultātu, veic šos vingrojumus ik dienu, bet labākam rezultātam piedomā arī pie veselīgākas ēdienkartes, kas, protams, ir visa pamatā. Vingrojumi ir gan stiepjoši, gan intensīvi, gan arī mierīgāki, tāpēc Gustavs iesaka izvēlies sev atbilstošāko slodzi katram vingrojumam – 30, 45 vai 60 sekundes – , vadoties pēc pašsajūtas. Ja esi pildījis iepriekšējo sēriju treniņus, tad jau būsi sapratis, kurš intensitātes līmenis ir piemērots tieši tev. Ja pēc visa treniņa sajūta ir laba, vari to arī atkārtot vai vēlāk kombinēt ar citiem Ekspresfitnesa treniņiem.

Pirms sākt treniņu, iepazīsties ar treneri Gustavu:

  • “CORE Terapija” stūrakmens;
  • ieguvis kinezioloģijas bakalaura grādu Angelo State universitātē un fizioterapeita pirmsbakalaura grādu Moberly Area Community koledžā ASV;
  • ieguvis trenera sertifikātu fitnesā;
  • apguvis teipošanas kursus;
  • turpina studijas Osteopātijas skolā.

Vingrojumi kaloriju dedzināšanai

1.Izklupieni ar soli augšup

2. Inchworms uz atpakaļu ar push-up

3. Izklupieni ar palēcienu

4. Jumping jacks

5. Pakāpiens uz krēsla ar izklupienu

6. Pietupiens ar plašo lēcienu

7. Presītes krusteniskā atvēršana

8. Planks

9. Sānu planks ar kājas pacelšanu

10. Piecelšanās sēdus

11. 4 soļu prese

Sekot līdzi Ekspresfitnesa sērijām un iepazīties ar nākamajiem vingrojumiem šeit: www.skaties.lv/fitness.