Ekspresfitness ar Gustavu Mellenbergu: treniņš rokām un vēderam mājas apstākļos

Ja šķiet, ka uzturēt sevi labā fiziskā formā var, tikai regulāri apmeklējot fitnesa klubu, treneris Gustavs Mellenbergs tevi pārliecinās par pretējo. Nevis abonementa cena vai hanteļu skaits nosaka, cik trenēts un atlētisks tu būsi, viss atkarīgs no gribasspēka.

Gustavs tev parādīs vairākus vienkāršus, bet ļoti efektīvus ekspresvingrojumus dažādām muskuļu grupām, kurus varēsi pildīt jebkurā laikā mājas apstākļos vai izbraukumā. Viens treniņš nav garš – aptuveni 15 minūtes, taču, ja visu veiksi pēc trenera norādījumiem, iedarbību jutīsi ātri. Otrā Ekspresfitnesa sērija ir veltīta spēcīgām rokām un vēdera muskulatūrai. Tie ir 12 iedarbīgi vingrojumi, kas liks sajust roku un plecu muskuļus, kā arī stiprinās korsetes muskulatūru. Ja vēlies drīz vien ieraudzīt savu presīti, veic šos vingrojumus ik dienu, bet labākam rezultātam piedomā arī pie veselīgākas ēdienkartes, jo, kā saka gudri cilvēki – sešpaka ir visiem, tikai tā mēdz paslēpties zem tauku mētelīša. Bet tagad jokus pie malas un ķeramies pie vingrojumiem. Tie ir gan stiepjoši, gan intensīvi, gan arī mierīgāki, tāpēc Gustavs iesaka izvēlies sev atbilstošāko slodzi katram vingrojumam – 30, 45 vai 60 sekundes – , vadoties pēc pašsajūtas. Ja pēc visa treniņa sajūta ir laba, vari to arī atkārtot vai vēlāk kombinēt ar citiem Ekspresfitnesa treniņiem.

Pirms sākt treniņu, iepazīsties ar treneri Gustavu:

  • “CORE Terapija” stūrakmens;
  •  ieguvis kinezioloģijas bakalaura grādu Angelo State universitātē un fizioterapeita pirmsbakalaura grādu Moberly Area Community koledžā ASV;
  • ieguvis trenera sertifikātu fitnesā;
  • apguvis teipošanas kursus;
  • turpina studijas Osteopātijas skolā.

Vingrojumi rokām un vēdera muskulatūrai 

1. Planks ar plecu pieskārieniem

2. Krūšu rotācija sānu plankā

3. Presītes krusteniskā atvēršana

4. Presīte ar pasniegšanos uz priekšu

5. Planks ar roku pastiepšanu

6. Presīte ar izstieptām kājām un rokām

7. Augšā-lejā planks

8. Push-up pozīcijas noturēšana

9. Īkšķi uz augšu

10. Īkšķi uz leju

11. Inchworms uz priekšu

12. Inchworms uz atpakaļu ar push-up

Sekot līdzi Ekspresfitnesa sērijām un iepazīties ar nākamajiem vingrojumiem šeit: www.skaties.lv/fitness.