Atbildīgā iestāde noraida Lebrona Džeimsa centienus reģistrēt “Tako otrdienu” preču zīmi

Pievienot komentāru
Atbildīgā iestāde noraida Lebrona Džeimsa centienus reģistrēt “Tako otrdienu” preču zīmi
REUTERS/SCNAPIX

ASV Patentu un preču zīmju iestāde (USPTO) noraidījusi Nacionālas basketbola asociācijas (NBA) zvaigznes Lebrona Džeimsa pieteikumu, kura mērķis bija reģistrēt “Tako otrdienas” [“Taco Tuesday” – red.) kā preču zīmi.

Kā zināms, Losandželosas “Lakers” basketbolists ir aktīvs “Tako otrdienu” tradīcijas popularizētājs, uz ko norāda viņa ieraksti sociālajos tīklos. Džeimsa kompānijas “LBJ Trademarks” pieteikums tika noraidīts, jo izvēlētais nosaukums ir plaši pazīstams un lietots.

“Pieteiktā preču zīme ir izplatīts termins, ziņa vai izteiksme, kuru izmanto dažādi avoti, lai paustu pazīstama jēdziena vai sentimenta vēstījumu,” vēsta USPTO. Tāpat iestāde norādīja uz vairākiem restorāniem, kuri izmanto attiecīgo izteicienu, lai reklamētu vai izrādītu entuziasmu pret attiecīgo produktu.

Savukārt Džeimsa pārstāvis skaidro, ka pieteikums tika iesniegts, lai nodrošinātu basketbolistu pret apsūdzībām par jebkādu “Tako otrdienu” izmantojumu. Viņš uzskata, ka USPTO skaidrojums aizsargās ne tikai Džeimsu, bet arī jebkuru citu biznesu, kurš izmanto slaveno izteicienu.