Velc ārā sporta apvus un sāc skriet!

0 Komentāru
Velc ārā sporta apvus un sāc skriet!
Foto: Flicker.com ()

Veselīga skriešana – tas ir sporta veids, ar kuru var sākt nodarboties jebkurā laikā un jebkurā vecumā. Kādam šī aizraušanās paliek uz visu mūžu, jo skriešana taču ļauj atrast sevī pārliecību, atjaunot savu fizisko formu, kļūt spēcīgākam, aktīvākam un veiksmīgākam.

Skriešanas plusi

Skriešana nostiprina asinsrites sistēmu, stabilizē sirds darbību, uzlabo plaušu ventilāciju. Kā arī skriešana ir lielisks veids, kā cīnīties ar depresiju un garastāvokļa maiņu. Taču pirms skriešanas ir svarīgi pakonsultēties ar ārstu, jo dažu slimību dēļ skriešana var būt kategoriski aizliegta un var nodarīt organismam ļaunumu.

Segums!

Maksimāla efekta iegūšanai ir vērts pievērst uzmanību skriešanas segumam. Nav ieteicams skriet pa asfalta segumu, taču, ja tev nav citas izvēles, izmanto sporta apavus ar resnāku zoli, kas nodrošinās labu amortizāciju. Skriešana pa asfaltu kedās var novest pie nopietnām problēmām ar mugurkaulu. Kā arī no skriešanas pa šo segumu var tikt satraumētas potītes un ceļgali. Atceries, ka vislabāk ir nodarboties ar skriešanu uz meža taciņām un speciālajiem stadiona segumiem.

Kur labāk skriet

Vislabākā vieta veselīgai skriešanai ir daba. Laba vieta, lai trenētos ir meža taciņas, tālāk no pilsētas putekļiem. Rīta skrējiens tīrā un svaigā meža gaisā, putnu čivināšanas pavadībā uzlabos garastāvokli un uzlabos tonusu visai dienai. Taču, ja dosies skriet vakarā, pēc šādas aktivitātes tev ir garantēts ciešs miegs.

Lai skriešana būt daudzveidīgāka, tu vari mainīt slodzes intensitāti, izvēloties aktivitātēm kalnainu apvidu ar pakāpieniem. Tas tev palīdzēs kontrolēt savu elpu un slodzes līmeni, kā arī pareizi izvērtēt savus spēkus.

Lieliska vieta treniņiem ir jūras krasts. Skriešana pa smiltīm pie paša krasta ir lielisks veids uzlādēties ar enerģiju un pozitīvām emocijām.

Pozitīvas emocijas

Pats galvenais, lai sistemātiskas nodarbošanās ar skriešanu tev sniegtu baudu un pozitīvas emocijas!
0 Komentāru