Komentāri
Šā gada Super Bowl spēle kļuvusi par trešo skatītāko ASV televīzijas vēsturē
Foto: REUTERS/SCANPIX

Šā gada Nacionālās Futbola līgas (NFL) finālspēli jeb Super Bowl izcīņu svētdien noskatījušies 111,9 miljoni skatītāju, tai kļūstot par trešo skatītāko pārraidi ASV vēsturē.

Aizvadītajā mačā Denveras Broncos spēlētāji, lieliski spēlējot aizsardzībā, ar 24:10 pārspēja Karolīnas Panthers vienību un titulu ieguva trešo reizi vēsturē. Sākotnējie dati liecina, ka mačs vērots aptuveni 54,3 miljonos mājsaimniecību.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

FOTO: iespaidīgā Super Bowl izcīņa

Milzīgā 111,9 miljonu auditorija atpaliek vien no divām citām Super Bowl spēlēm – pērnā gada maču vēroja 114,4 miljoni cilvēku, bet 2014. gada spēli redzēja 112,2 miljonu auditorija. Papildu intrigu šī gada mačam radīja fakts, ka Broncos zvaigzne Peitons Menings 39 gadu vecumā, iespējams, aizvadīja pēdējo spēli karjerā.

Super Bowl finālspēles ir pārliecinoši skatītākās amerikāņu televīzijas pārraides. Ar tām popularitātē var mēroties tikai teleseriāla M.A.S.H. pēdējā sērija 1983. gadā, kuru noskatījās 106 miljoni cilvēku.

Tiek ziņots, ka pārraides laikā 3,8 miljoni cilvēku veikuši 16,9 miljonus tvītu. No tiem 4,6 miljoni tvītu veikti par slavenajām Super Bowl reklāmām, bet vislielākā aktivitāte bijusi uzreiz pēc puslaika šova, kurā uzstājās britu grupa Coldplay, amerikāņu popdīva Bejonse un dziedātājs Bruno Marss – tad minūtes laikā publicēti 162 000 tvītu.

Kā zināms, Super Bowl laikā 30 sekunžu reklāmas laika cena var sasniegt piecus miljonus ASV dolāru (4,5 miljonus eiro). Pārraides laikā tika izrādīti filmu videorullīši, automašīnu reklāmas, kā arī Snickers, Skittles un citu saldumu reklāmas.

TOP produkti, ko iesaka eksperti matu kopšanai augustā!

TOP produkti, ko iesaka eksperti matu kopšanai augustā!

Vasara šogad Latvijā nav bijusi tā svelmainākā, taču tas nenozīmē, ka Taviem matiem nav nepieciešama īpaša – vasaras sezonas – kopšana. Galvasrota jāpasargā gan no ultravioletā starojuma, gan vēja ietekmes. Aplūko ekspertu ieteikumus – kādus produktus labāk izmantot, lai sasniegtu vislabāko rezultātu!

Lasi vēl