Pēc draudiem par ēkā ievietotu bumbu, evakuēta Tokijas olimpisko spēļu mārketinga aģentūra

Pievienot komentāru
Pēc draudiem par ēkā ievietotu bumbu, evakuēta Tokijas olimpisko spēļu mārketinga aģentūra
AFP/SCANPIX

Pēc piektdien saņemtiem draudiem par ēkā ievietotu bumbu, kas drīzumā varētu eksplodēt, evakuāciju spiesti bija veikt “Dentsu” mārketinga aģentūra darbinieki, vēsta portāls “Insidethegames.biz”.

Pēc saņemtā zvana Šiodomes rajonā esošās ēkas apsargi izmaršēja visus “Dentsu” koridorus.

Japānas ziņu aģentūra “Kyodo” vēsta, ka zvanītājs brīdinājis par “sliktu kompāniju, kas bojā pasaules mieru, tāpēc tā tikšot sodīta”. Vēstījums norādīja, ka detonēšana paredzēta sestdienas rītā.

Ņemot vērā, ka Japāna aizvien aktīvi cīnās ar koronavīrusa radītās pandēmijas sekām, “Dentsu” aģentūra tobrīd strādāja vien ar 20% kapacitāti.

“Dentsu” par Tokijas Olimpiādes oficiālo mārketinga aģentūru tika iecelta 2014.gadā, kas bija gadu pēc tam, kad Japānas galvaspilsēta ieguva rīkošanas tiesības.

Pagājušajā mēnesī “Dentsu” jau brīdināja, ka tiek piedzīvoti lieli materiālie zaudējumi, kas radušies pandēmijas dēļ. Organizācija norādīja, ka sagaidāms gada vājākais ceturksnis (no aprīļa līdz jūnijam), atsaucoties uz tīro peļņu, kas lēšama teju 400 miljonu eiro apmērā.

Lai veiksmīgāk pārciestu pandēmijas radītās sekas, kompānija samazinājusi darba stundas un uz īsu periodu “apcirptas” arī algas.

“Dentsu” gan nesen īstenoja valdības pasūtījumu, kura kopējā vērtība mērāma 620 miljonu eiro apmērā. Šāds lēmums tika nosodīts no opozīcijas partijām, tām iestājoties pret nodokļu maksātāju naudas izšķērdēšanu.

Mārketinga aģentūrai vēl nesenā pagātnē nācās pierādīt savu nevainīgumu korupcijas lietā, kas saistīta ar Pasaules vieglatlētikas savienības (“World Athletics”) amatpersonu Laminu Diaku.