53.NFL Superkausa TV auditorija bijusi zemākā kopš 2009. gada

Pievienot komentāru
53.NFL Superkausa TV auditorija bijusi zemākā kopš 2009. gada
REUTERS/SCANPIX

Jaunanglijas “Patriots” panākumu 53.NFL Superkausa izcīņā CBS tīklā ASV skatījušies 98,2 miljoni skatītāji, kas ir par 5% mazāk nekā pērn. 

Kā zināms, vēsturē mazrezultatīvākajā Superkausa spēlē Jaunanglijas “Patriots” ar 13-3 pieveica Losandželosas “Rams”. Mačs bija zīmīgs ar to, ka sesto titulu izcīnīja NFL leģenda Toms Breidijs, kļūstot par pirmo spēlētāju vēsturē, kurš sasniedzis tādu sasniegumu.

Pagājušajā gadā vēsturisko Filadelfijas “Eagles” panākumu TV vēroja 103,4 miljoni, kas bija par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, taču šā gada finālam bija zemākā auditorija kopš 2009. gada.

Tomēr vērts pieminēt, ka aptuveni 2,6 miljoni spēli skatījās datoros vai viedierīcēs. Neņemot vērā kopējo kritumu, vidēji NFL spēles šosezon skatījušies par 5% vairāk ASV iedzīvotāju nekā pērn, un Superkauss joprojām ir gada skatītākā televīzijas pārraide.

Ierasti spēle ir zelta bedre reklāmām, un šogad vieta 30 sekunžu klipam maksāja 5,2 miljonus dolāru. Kopumā no reklāmām CBS šā gada spēlē iekasējusi 382 miljonus, kas trešā lielākā summa spēles 53 gadu vēsturē.