Komentāri
Prohorovs saņēmis desmit piedāvājumus pārdot NBA klubu Nets
Foto: LETA

Krievu miljardieris Mihails Prohorovs saņēmis desmit piedāvājumus pārdot daļu no Nacionālās Basketbola asociācijas kluba Bruklinas Nets. Jau vairākus mēnešus klīst runas par Prohorova nodomu pārdot Nets komandu, turklāt tika vēstīts, ka krievu biznesmenis par šķiršanos no vienības un tās arēnas vēlas aptuveni trīs miljardus dolāru (2,8 miljardus eiro).

“Nekad neesmu centies pārdot komandu. Apsveru iespēju atdot tikai daļu no tās,” uzsvēra Prohorovs. “Šobrīd vēl nekāds lēmums nav pieņemts, lai gan šobrīd man ir aptuveni desmit piedāvājumi. Tiklīdz būs kaut kas konkrēts, sabiedrība par to tiks informēta.”

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pagājušā gada izskaņā tika ziņots, ka Prohorovs veicis sarunas ar Amerikāņu beisbola augstākās līgas (MLB) kluba Losandželosas Dodgers īpašniekiem, turklāt daļa no šīs vienības akcijām pieder arī leģendārajam basketbolistam Maģiskajam Džonsonam. Tomēr novembrī Prohorovs pavēstīja, ka nevēlas nevienam nodot kontroli pār vienību.

Iepriekš Prohorovs stāstīja, ka pēc vērienīgā Losandželosas Clippers pārdošanas gadījuma, kad šo komandu par diviem miljardiem dolāru (1,8 miljardiem eiro) iegādājās bijušais ASV informācijas tehnoloģiju giganta Microsoft izpilddirektors Stīvs Balmers, būtu muļķīgi nepārskatīt situāciju tirgū.

Pašlaik 49 gadus vecais Prohorovs par Nets kluba īpašnieku kļuva 2009.gadā, iegādājoties komandu par aptuveni 200 miljoniem dolāru (188,9 miljoniem eiro), kad vēl vienība bāzējās Ņūdžersijā. Prohorova vadībā Nets tika pie jaunas arēnas Barclays Center, kas izmaksāja aptuveni vienu miljardu dolāru (944 miljonus eiro).

Iegādājoties klubu, Prohorovs Nets līdzjutējiem piecu gadu laikā apsolīja NBA čempionu titulu, taču aizvadītajā sezonā ar 82 spēlēs izcīnītām 44 uzvarām Bruklinas klubs Austrumu konferencē bija sestajā vietā, bet izslēgšanas spēlēs cieta neveiksmi otrajā kārtā.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl