Komentāri
Pepsi nomainīs Coca-Cola kā NBA oficiālais dzēriens
Foto: AP/SCANPIX

Par Nacionālās Basketbola asociācijas oficiālo dzērienu kļūs Pepsi, nomainot citu ASV atspirdzinošo dzērienu gigantu Coca-Cola, kas sāks sadarbību ar Amerikas Futbola līgu, pirmdien pavēstīja kompānijas.

Ziemeļamerikas tirgū PepsiCo virzīs dzērienu Mountain Dew, nomainot Coca-Cola zīmolu Sprite, kas bija NBA oficiālais partneris kopš 1994. gada. Tāpat sadarbības gaitā tiks atbalstīti tādi Pepsi produkti kā ūdens Aquafina, kā arī Ruffles un Doritos čipsi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tikmēr Coca-Cola atsevišķā paziņojumā atklājusi daudzgadu sadarbības uzsākšanu ar ASV Futbola federāciju.

Coca-Cola jau kopš 1974. gada ir arī Pasaules kausa finālturnīra oficiālā partnere un tādējādi vēl vairāk nostiprinās savas pozīcijas futbolā.

Pēc publiskotajiem paziņojumiem PepsiCo akciju cena Ņujorkas fondu biržā samazinājās par 0,5% līdz 95,75 dolāriem, bet Coca-Cola akciju cena kritās par 0,2% līdz 40,81 dolāram.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl