Noskaidroti 50 konkursa ”E-komercijas zvaigzne 2021” finālisti

0 Komentāru
Noskaidroti 50 konkursa ”E-komercijas zvaigzne 2021” finālisti

Konkursa ”E-komercijas zvaigzne 2021” žūrija ir izvirzījusi piecdesmit finālistus – labākos e-veikalus katrā no desmit kategorijām. Balvu ieguvēji tiks paziņoti apbalvošanas ceremonijā 26. maijā, ko bez maksas būs iespējams vērot tiešsaistē vietnē www.ekomercijaszvaigzne.lv.

Konkurss ”E-komercijas zvaigzne” šogad norisinās pirmo reizi, un tā mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas interneta veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē. Konkursa atbalstītāji ir uzņēmumi Printful un Omniva Latvija, un tā ietvaros tiek vērtēta e-veikalu digitālo risinājumu kvalitāte, radošā izcilība un inovācijas.

”Pirmajā konkursa gadā saņēmām zīmīgu pieteikumu skaitu – 371. Priecājamies ne tikai par šo simbolisko sakritību ar Latvijas starptautisko tālsarunu kodu, bet arī lielo komersantu aktivitāti. Prieks par daudzu uzņēmēju spēju pielāgoties vispasaules situācijai un attīstīt savu produktu un pakalpojumu pārdošanu interneta vidē. Šis ir bijis liels grūdiens e-komercijas nozares kopējais attīstībai un interneta vide daudziem komersantiem ir paplašinājusi klientu loku, attīstot starptautisku tirdzniecību. Redzam, ka ir kategorijas, kurās komersanti ir vairāk pieredzējuši un, līdz ar to, arī finālistu skaits ir lielāks, piemēram, mazā biznesa pārstāvji un ražotāji. Bet ir arī tādas jomas, kurās ikvienam vēl ir iespēja attīstīt savu e-komercijas vietni, piemēram, B2B segmentā vai gatavo tirgus platformu veikalos,” skaidro konkursa ”E-komercijas zvaigzne 2021” žūrijas priekšsēdētājs, digitālās aģentūras Element Digital vadītājs Arnis Jēkabsons.

Finālistu saraksts:

Kategorija ”Mazais bizness”

Kategorija ”Ražotāji”

Kategorija ”Nozaru veikali”

Kategorija ”Daudznozaru veikali”

Kategorija ”Pakalpojumu sniedzēji”

Kategorija ”Eksportētāji”

Kategorija ”Lietotnes”

Kategorija ”Platformu veikali (marketplace)”

Kategorija ”Globālie e-veikali”

Kategorija ”B2B e-komercijas vietnes”

Apbalvošanas ceremonijā e-veikali saņems zelta, sudraba un bronzas apbalvojumus savās kategorijās, savukārt Grand Prix ieguvējs saņems īpašu balvu – stikla kausu, ko izgatavojis latviešu stikla mākslinieks un dizainers Artis Nīmanis. Konkursa partneris Scandiweb visiem finālistiem nodrošinās ielūgumus uz e-komercijas konferenci eCOM360, kas norisināsies tiešsaistē no 25. līdz 27. maijam.

Pretendentu vērtēšanu veica starptautiska pieredzējušu nozares profesionāļu žūrija: digitālās aģentūras Element Digital vadītājs Arnis Jēkabsons, Printful klientu stratēģiskais konsultants Mihails Hruščovs, Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja vietas izpildītājs Valdis Vaišļa, digitālās mārketinga aģentūras Httpool globālo klientu panākumu direktors Māris Naglis, biznesa programmatūras uzņēmuma SalesForce projektu direktore Anna Baranowska, globālās tiešsaistes tirdzniecības platformas Joom līdzdibinātājs, valdes loceklis un mārketinga direktors Jurijs Ivanovs, digitālo stratēģiju un web izstrādes uzņēmuma Scandiweb vecākā konversiju optimizācijas speciāliste Olga Kimalana un Latvijas IT Klastera/Digitālās inovācijas centra valdes priekšsēdētājs un IT uzņēmuma Squalio valdes loceklis Gatis Ošs.

Konkurss ”E-komercijas zvaigzne” pirmo reizi norisinās 2021. gadā, un tā mērķis ir izcelt labākos e-komercijas uzņēmumus Latvijā desmit dažādās kategorijās, vērtējot trīs galvenos kritērijus: e-veikala lietojamību, dizainu un inovācijas. Konkursa iniciatori un stratēģiskie partneri  ir uzņēmumi Printful un Omniva Latvija; sadarbības partneri: Element Digital, Swedbank, SalesForce, Joom, IT Cluster, Scandiweb, Gemius, Fantadroms; informatīvie partneri: Delfi, Ir Nauda, Httpool, TV3 grupa, JCDecaux, EHR, Inbox.lv, Visual Media. Sīkāka informācija www.ekomercijaszvaigzne.lv.

Papildu informācija

Indra Ēķe-Začeste

Nords Porter Novelli

Tālr. 26105225

[email protected]

0 Komentāru