Baltijas zīmolu forums norisināsies klātienē un tiešsaistē 24. septembrī

1 komentārs
Baltijas zīmolu forums norisināsies klātienē un tiešsaistē 24. septembrī

Šī gada 24. septembrī trešo reizi norisināsies mārketinga un reklāmas nozares profesionāļu forums Baltic Brand Forum. Šogad foruma tēma ir Gudrie mainās (Shift happens), izceļot zīmolus, kas spējuši pielāgoties un pat uzplaukt jaunajā pasaules kārtībā. Pasākumā norisināsies paneļdiskusijas ar zīmolu ekspertu piedalīšanos, ar lekcijām uzstāsies īpašie viesi un tiks apbalvoti izcilākie zīmoli Baltijas mērogā.

Par savu pieredzi stāstīs īpašie viesi un diskusijās piedalīsies Baltijas veiksmīgāko zīmolu pārstāvji. Foruma īpašo viesu vidū būs tādi eksperti kā Čārlija Ursela (Charli Ursell) – aģentūras PHD globālā biznesa vadītāja, grāmatas Shift | A Marketing Rethink līdzautore, Džodija Elfika (Jody Elphick) – zīmolu un satura konsultante, Aidis Dalikas – Httpool radošās daļas vadītājs, Ilze Kronberga – RAIT klientu servisa vadītāja, Anneli Ohvril – organizācijas Let’s Do It World direktore un citi. Diskusiju paneļus vadīs Vadims Barisons, OMD Latvia vadītājs, kā arī Silvar Laasik, aģentūras ZAVOD ADVERTISING radošais direktors.

Baltijas Zīmolu foruma noslēgumā tiks apbalvoti mīlētākie, zaļākie un cilvēcīgākie Latvijas, Lietuvas un Igaunijas zīmoli dažādās kategorijās. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz Brand Capital dzīvesstila pētījumu.

Baltijas Zīmolu forums notiks 24. septembrī pasākumu centrā Hanzas Perons, Hanzas ielā 16a, Rīgā. Tas notiks angļu valodā. Forums būs vērojams tiešsaistē bez ierobežojumiem vai klātienē, uzrādot ieejas biļeti kopā ar derīgu digitālo Covid-19 sertifikātu (QR kods par vakcināciju vai izslimošanu) un personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte). Negatīvs Covid-19 tests netiks pieņemts kā alternatīva digitālajam Covid-19 sertifikātam.

Sīkāka informācija par pasākumu un biļešu iegādi Baltic Brand Forum tīmekļvietnē www.balticbrandforum.com.

Baltic Brand Forum norisinās jau trešo reizi. Forumu organizē NORD DDB, OMD, Zavod un RAIT sadarbībā ar Nord ID, Element, Nords Porter Novelli. Sadarbības partneri: Latvijas Zaļais punkts, RIMI Latvia, Accenture, Httpool, TV3 Group, IR Nauda, Delfi, Skonto un radio Tev, EHR mediju grupu, VisualMedia, ClearChannel, JCD, Santa.lv.

Papildu informācija

[email protected]

1 komentārs