Zviedru apavus reklāmā apauj amerikāņu modeļi

Komentāri
Zviedru apavus reklāmā apauj amerikāņu modeļi
Publicitātes foto

Zviedrijas apavu zīmols Nr. 1 Vagabond Shoemakers arī jaunajā sezonā turpina demonstrēt sev raksturīgas un novatoriskas stila ikonas. Jaunās sejas, kas piedalās pavasara/vasaras kampaņā, ir ASV modeļi Ešlija Smita (Ashley Smith) un Dominiks Holingtons (Dominique Hollington).

Jaunā kampaņa filmēta Maiami – pilsētā, ko piepilda radoša enerģija, dzirkstoša būtība un dinamiska mode, kas lieliski raksturo moderno Vagabond. Smeļoties iedvesmu no astoņdesmito gadu klubu atmosfēras un reiva kultūras, harizmātiskās stila ikonas satriecoši ļauj Vagabond sevi pieteikt 2015. gadā. Aizraujošā kolekcija demonstrē mūsdienīgu sieviešu apavu modeļu sēriju vairākos sporta iedvesmotos stilos, tostarp apavos ar biezām zolēm, platformas tipa apavos, kurpēs ar smailu purngalu un baseina čībās.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Šosezon Vagabond vīrietis izvēlas rūpīgi ieturētu stilu, kas prasmīgi līdzsvaro ikdienas un lietišķos elementus. Ikdienas casual sēriju raksturo retro sportiski, ielas stilā ieturēti apavu modeļi, iešļūcenes un apavi ar gumijas zolēm, kamēr formālāki apavi koncentrējas uz klasiskākām niansēm, piemēram, slaikākiem purngaliem arī apavos ar smagnējāku profilu.

“Mūsu dizainu iedvesmo modernās tendences, un pielietojam savas zināšanas par materiāliem un prasmīgu apavu izgatavošanu, lai demonstrētu tās savos produktos. Tieši tas ir modernā Vagabond pamatā, tāpēc domājam, ka Ešlijai un Dominikam to izdevās lieliski parādīt”, stāsta Vagabond zīmola menedžere Anna Fahle Bjorke (Anna Fahle Björcke).

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl