MTG prezentē savu jauno zīmolu Latvijā un pasaulē

Komentāri

Šā gada 30.septembrī starptautiskā mediju izklaides kompānija MTG prezentē savu jauno zīmolu, kas ietver jaunu identitāti, vērtības un vizuālo izskatu. Jaunais zīmols precīzāk atspoguļo kompānijas korporatīvo kultūru un mērķus.

Foto: LETA

Foto: LETA

MTG TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena:
Aktuālās MTG zīmola vērtības arī Latvijā ļaus mums turpināt piesaistīt labākos cilvēkus mūsu nozarē, piedāvājot viņiem pozitīvu un dinamisku vidi – pārmaiņas, kas tiek pieteiktas 30.septembrī, ir sākums jaunam veidam, kā strādāt kopā un izmantot iespējas izaugsmei.

MTG jaunais zīmols balstās uz četrām pamatvērtībām – prātu, drosmi, prieku un iesaisti.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Mēs esam spēruši lielu soli uz priekšu. Pēdējo divu gadu laikā esam veikuši stratēģiskas izmaiņas MTG grupā, un klāt nāk arī zīmols, kas atbalsta mūsu izaugsmi un attīstību. Mūsu mērķis ir veidot izklaides nākotni, un mūsu kultūra un vērtības atspoguļo to. MTG vienmēr ievieš jaunas idejas un mēs esam lepni par to, ka veids, kā strādājam kopā, un mūsu identitāte iet roku rokā ar šo attīstību,” uzsver MTG prezidents un izpilddirektors Jorgens Madsens Lindemans (Jørgen Madsen Lindemann).
”Jaunais zīmols, pirmkārt, uzrunā MTG komandu, savienojot to, ko mēs darām, kas mēs esam un kā mēs redzam pasauli. ”MTG TV Latvia” pulcē vairāk nekā 600 dažādu jomu profesionāļus. Mūsu mediju zīmoli un prioritātes Latvijā saglabājas līdzšinējās – arī turpmāk tas būs augstvērtīgs, Latvijā radīts saturs, kas līdz ar iekšējām pārmaiņām MTG kļūs vēl kvalitatīvāks un saistošāks,” stāsta B.Zūzena.

Par MTG:

”Modern Times Group” (MTG) ir starptautiska izklaides raidorganizācija, kas darbojas sešos kontinentos un nodrošina bezmaksas un maksas televīzijas, radio un producēšanas pakalpojumus. MTG raida bezmaksas televīzijas kanālus deviņās Eiropas valstīs un maksas kanālus 21 Eiropas valstī. MTG Latvijā pārstāv ”MTG TV Latvia”, kura piedāvā deviņus mediju kanālus, MTG Raidīšanas centrs, kas raida vairāk kā 40 TV kanālu uz 40 pasaules valstīm, kā arī ”Viasat” satelīta televīzija.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl