Komentāri

Latvijas Pasts sadarbībā ar TV3 organizē jau ceturto pastmarkas dizaina konkursu, par tēmu izvēloties jau 11. gadu īstenoto projektu Latvijas lepnums. Jauno pastmarku plānots izdot 300 tūkst. eksemplāros.

Katram valsts iedzīvotājam ir savs Latvijas lepnums – tie ir cilvēki, kuri palīdz un ir blakus dzīves grūtākajos brīžos, kuri dara vairāk, nekā ikdienā no viņiem tiek sagaidīts. Godinot visus jau apzinātos un vēl topošos Latvijas lepnuma titula saņēmējus un veicinot kopējo izpratni par Latvijas lepnumu, ikviens interesents līdz 13. oktobrim aicināts iesūtīt savu Latvijas lepnuma pastmarkas dizaina ideju interneta vietnē jaunapastmarka.lv. Populārāko dizainu noteiks publisks balsojums sociālajos tīklos, un to izmantos reālas pastmarkas izveidē, kas tiks nodrukāta 300 tūkst. eksemplāru tirāžā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Konkursā var piedalīties gan fiziskas, gan juridiskas personas. Visus iesniegtos darbus sākotnēji vērtēs žūrija, kuras sastāvā ir Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Arnis Salnājs, MTG TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena, 2014.gada Latvijas lepnuma ceremonijas vadītājs Arnis Krauze, reklāmas aģentūras DDB Latvia izpilddirektors Andris Rubīns un Latvijas Pasta Filatēlijas departamenta direktors Edmunds Bebrišs.

14. oktobrī žūrijas izvēlētie darbi tiks nodoti publiskam balsojumam – izmantojot sociālo tīklu Twitter, Facebook un draugiem.lv kontus, lietotāji divas nedēļas varēs balsot par savu iecienītāko pastmarku interneta vietnē jaunapastmarka.lv. Pastmarka, kas iegūs lielāko balsu skaitu, šī gada nogalē tiks nodrukāta 300 000 eksemplāru tirāžā. Pastmarkas nominālvērtība būs € 0,50, kas atbilst vienkāršas vēstules nosūtīšanas izmaksām Latvijas teritorijā.

Pastmarku dizaina konkurss jau kļuvis par Latvijas Pasta tradīciju, dodot iespēju plašai sabiedrībai iesaistīties pastmarku tapšanas procesā, kuru ikdienā nosaka īpaši izveidota Pastmarku emisijas komisija.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl